Onko olemassa syy siihen, että sulfaattisuoloja suositaan amfetamiinien osalta?

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
52
Reaction score
29
Points
18
Tiedän, että väkevässä rikkihapossa ei ole vettä, joten se on ihanteellinen suolan valmistuksessa, mutta onko tämä pääasiallinen syy siihen, että sulfaattisuolat nähdään useimmissa opetusohjelmissa suositeltavimpana tapana?

Olen vihdoin onnistunut saamaan amfetamiinin freebase ja nyt kysymys on, kaasu se tai asetoni / rikkihappo reitti.. ya tiedä?

Mitäs sanotte siitä kaikesta?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Amfetamiinisulfaatti ei ole hygroskooppinen, mikä on tärkein syy. Amfetamiinimonofosfaattia tehdään myös, se on pehmeämpi toiminnassa. Asetonin sekoittaminen rikkihappoon on erittäin huono idea - se antaa lisää epäpuhtauksia, käytä alkoholin ja rikkihapon seosta. Fosforihappo voidaan yhdistää asetoniin.
Hydrokloridi muuttuu hyvin nopeasti vesilammikoksi, se vetää hyvin voimakkaasti vettä ilmasta.
 

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
52
Reaction score
29
Points
18
Joo, kertokaa minulle tämä sen jälkeen, kun olen tehnyt juuri tämän, myös minun olisi pitänyt tietää tbh.

Ennen kuin tein mitään, istuin siinä 20 minuuttia ja mietin, mitä voisin käyttää rikkihapon liuottimena, jonka kanssa se ei reagoi... idk miksi en ajatellut alkoholia... taisin vain muistaa sen dehydratoivan voiman ja olettaa, että se reagoi alkoholien kanssa...... Eetteri ei toiminut, se ei liukene heksaaniin/heptaaniin, (jälkikä***** ajateltuna - duh). lisäsin sen asetoniin ja mikään ei reagoinut välittömästi, olin kuitenkin tehnyt tämän virheen aiemmin, mutta tällä kertaa en nähnyt aluksi mitään valkoista paskaa, joten sanoin, että vitut siitä......

Siitä tuli vitun sotkuista nopeasti.......

Tarkoitat siis, että käytä rikkihappoa isopropyylialkoholiin ja tiputa se sinne? Koska siinä on ihan vitun järkeä.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
150
Reaction score
56
Points
28
Sekoitin asetonia rikkihappoon...
Siinä ei ole epäpuhtauksia, se on loistava tuote.
 
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Rikkihappo on katalyytti asetonin polykondensaatiossa ja sitä seuraavassa polymerisaatiossa. Mitä suurempi happopitoisuus on, sitä nopeampi reaktio on.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Lisää
Kun kolme asetonimolekyyliä tiivistyy väkevän rikki- tai suolahapon vaikutuksesta, syntyy symmetristä trimetyylibentseeniä (mesityleeniä)
 

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
52
Reaction score
29
Points
18
Ei, se on valkoista, sitkeää paskaa. Se ei näytä liukenevan ve*****. Jos jätät rikkihapon asetoniin tarpeeksi pitkäksi aikaa suurina pitoisuuksina, se muuttuu myös punaiseksi.... ainakin minulla...
 
View previous replies…

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
150
Reaction score
56
Points
28
Kun kuivasin amfetamiinini auringossa, se muuttui oranssiksi tai lähes punaiseksi


Joten kerroin herra G.Pattonille ja hän kertoi minulle, että jos hän altistuu ultraviolettisäteille tai hapelle, ne reagoivat ja pilaavat tuot*****, joten pidä ne poissa valolta ja ilmalta tuot***** kuivauksen aikana.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
150
Reaction score
56
Points
28
Älä myöskään jätä asetonia rikkihapon kanssa pitkäksi aikaa
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Epäpuhtautesi ovat todennäköisesti tal*****ottovaiheessa, eivätkä happoa asetonilla
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Kerran erehdyin käyttämään rikkihappoa asetonissa ja sain räkäisen keltaista jauhetta, jota on hyvin vaikea pestä pois, vastaavissa synteeseissä ei ollut ongelmia, kun käytin happoa alkoholissa.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Omani meni punaiseksi noin 10 vuotta sitten, mutta se ei näytä vaikuttaneen sen käyttäytymiseen tai käyttökelpoisuu*****.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28
Yritin pitkään saada asetoni-rikkihapposeosta suolausta varten, ja ainoa tapa estää mesilaattien muodostuminen (punainen väri ja kauhea haju) oli käyttää pakastekylmää asetonia ja happoa, mutta äärimmäiselläkin varovaisuudella se muuttui punaiseksi jonkin ajan kuluttua (pari tuntia). Kokemukseni vahvistaa w2x3f5: n sanomaa, että rikkihappo-IPA-seos on paljon parempi suolaukseen.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Luin, että A-fosfaatti on yleisempi Yhdysvalloissa alemman kiehumispis***** vuoksi, joten sitä voi polttaa. Siihen liittyy kuitenkin se ongelma, että se on varastoitava kuivana.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Fosfaatin kanssa on ongelma, jos monofosfaatti se kuivuu hyvin vastaanoton jälkeen, loput fosfaatit ovat räkää, joita ei voi kuivata
 
View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Ovatko ne suurin piirtein itse 85-prosenttisen fosforihapon koostumusta paitsi... tahmeat?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Fosforihapon määrästä riippuen saat koostumukseltaan erilaisen suolan. Standardina vapaa emäs laimennetaan asetonilla ja lisätään fosforihappoa pisaroittain ph 6:een, jauheen koostumuksen asetonissa pitäisi olla kiinteä, ei räkäisen kaltainen. kyllä 85 %:n fosforihappo on hyvä suolan valmistukseen, jos kysyit siitä
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Ei. Miksi kuivaamalla amfetamiinifosfaattia IPA:ssa on jäänyt "siirappia", aluksi luulin sitä fosforihapoksi, koska sillä on sama koostumus, mutta se ei ole hapanta. Nyt ajattelen, että se voi olla muita suoloja...
 

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
52
Reaction score
29
Points
18
Olen saanut tuota siirappia muutaman kerran myös.... ei aavistustakaan, mikä se on, ja id saada, että käyttämällä rikkihappoa. yleensä tapahtuu, kun käytän liikaa ja mennä alle ph 6, mutta idk voi olla sattumaa... olen epäonnistunut monta kertaa enemmän kuin olen onnistunut, mutta olen onnistunut, löysi menetelmän, joka toimii hyvin minulle, ja niin olen vain kiinni, että se...
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
En saanut suolaa alkoholiin, tein fosfaattia vain asetoniin, se kiteytyy siinä hyvin.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Amfetamiinimonofosfaatti on valmistettava titraamalla vedessä, haluttu ph on 5-6. Monofosfaattia ei voi valmistaa alkoholissa, koska kun lisätään fosforihappoa 75 tai 85 % ei ole väliä, sellaisenaan tai alkoholissa emäkselle alkoholissa tulee kohta, jolloin kaikki amf muuttuu yhtäkkiä kuplivaksi ja se ei ota enää happoa. Joten sinulla on polyfosfaattien seos . Tämän purukumimassan kuivaaminen ei ole ongelma, ja se kuivuu ongelmitta ja sitä voidaan käyttää, eikä se ole pahasta, mutta ei monofosfaattia.
Monofosfaatti, joka voidaan tehdä lisäämällä vettä ja sitten laimennettua fosforihappoa emäkselle poolittomassa liuottimessa ja sitten sekoittamalla pyhä paska molemmista, on se etu, että se on paljon vesiliukoisempi kuin polyfosfaatti ja myös enemmän kuin sulfaatti. Tämä suurempi liukoisuus tarkoittaa parempaa biologista hyötyosuutta ja sen vaikutus alkaa hieman nopeammin kuin muiden suolojen. Vain karbonaattisuolan sanotaan päihittävän sen, mutta en ole koskaan yrittänyt valmistaa sitä.

Nyt kun teet monofosfaattia ve*****, tapahtuu jotain, mikä häiritsee sinua ensin: Kun lisäät fosforihappoa, näet ensin, että suolaa putoaa liuoksesta, ja tämä saa sinut iloiseksi. Kun happoa lisätään lisää, yhtäkkiä kaikki suola -puhisee! - katoaa jälleen! Toisin kuin rikkihapossa, jossa tämä on huono asia, fosforihapon suolojen kohdalla tämä on juuri sitä, mitä halutaan, koska halutaan sellainen, jonka vesiliukoisuus on paras. Tämä saavutetaan ph 5-6:ssa ja veden erottamisen ja haihduttamisen jälkeen.

Punainen värimuutos, joka ilmenee, kun happoa lisätään liikaa, ei johdu haposta tai amfetamiinista vaan epäpuhtauksista, pääasiassa P2P:stä ja lievästi emäksisistä epäpuhtauksista, jotka ovat tulleet prosessin läpi. P2P läpäisee hyvin höyrytislaukset ja A/B-menettelyt, koska se on amfoteerinen emästen ja happojen läsnä ollessa, erityisesti emästen kanssa, eli siitä tulee yhtäkkiä vesiliukoinen paljon laajemmin.
Todella puhdas amfetamiinin emäs ei muuta väriä riippumatta siitä, kuinka paljon happoa lisätään. Mikään täällä näkemäni jälkireaktioprotokolla ei tuota todella puhdasta amfetamiiniemästä, joten lukema värimuutosongelmasta (vaaleanpunaisesta punaiseksi) ei ole lainkaan yllättävä.
 
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
asetoni toimii paljon paremmin, siitä tulee hyvä kiinteä suola, ilman räkää. Tarkistin itse vuonna 2005))))
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Mitä tulee p2p:hen ja väritykseen, kannatan. tämä on totta. P2p:n ja sen johdannaisten epäpuhtaudet antavat väriä sivutuotteista johtuen, tämä pätee myös p2np- ja p2p-synteeseihin, amiini korkeassa tyhjiössä tapahtuneen fraktiotislauksen jälkeen ei värjää, kun käytetään ylimääräistä happoa, amiinin puhdas emäs on täysin väritön ja läpinäkyvä.
 
Top