Miten syntetisoida 4 piperidonimonohydraattihydrokloridia ?

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
41
Reaction score
16
Points
8
Voiko joku kertoa, miten synteesi tämän kemian
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Kannattaa ostaa kuin syntetisoida
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Jos tarvitset itse 4-piperidonia, et ANPP:tä tai NPP:tä, voit todennäköisesti tehdä sen vain N-bentsyyliamiinireitin kautta akrylaattien kautta. Ja myöhemmin bentsyylin poistaminen hydratoimalla palladiumilla.
Luulen, että helpommat reitit pitäisi tuntea.
Ehkä on mahdollista tehdä boc-suola pyridiinijohdannaisesta, kuten aniliinipyridiinistä, ja pelkistää se nabh4:llä.
Kuten tässä: https://www.hbyingong.com/wholesale...dine-raw-powder-in-stock-cas-125541-22-2.html

Minulla on kysymyksiä tästä kaikesta:
Voinko käyttää butyyliakrylaattia metyylin tai etyylin sijasta kondensointiin?

2.Onko mahdollista tehdä piperidonia pyridiinisuolojen pelkistämisen kautta, kuten arekoliinisynteesissä nikotiinihaposta?

3.Mikä on ei-substituoidun 4-piperidonin teollinen reitti?

En ole kiinnostunut tekemään tätä paskaa suuria määriä, koska koko maailma ja Yhdysvallat ovat hyvin vihaisia fent-kauppiaille.
Enkä tue opioidiepidemiaa tällä naurettavalla väärinkäytöllä, kun sitä tarvitaan joka tunti ja myydään auto ostamaan lisää.
Haluan vain jotain heikkoa, kuten furanyyliä, butyryyliä, asetyyliä omaan kätkööni.
 
Last edited:

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
kysymykset
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Opi tämä
 

Attachments

  • 83dQ2P61Vw.pdf
    340.9 KB · Views: 793

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Kaksinkertaisesti lähetetty
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8

Tätä reaktiota ei käytetä tarvittavaan piperidoniin, ehkä itsestään tapahtuvan kondensoitumisen ja tuotteiden sekoittumisen vuoksi, kun formaldehydiä käytetään bentsaldehydin sijasta, myös steerinen este on tärkeä.
Olen nähnyt monia artikkeleita, joissa piperidoneja tai 4-substituoituja piperidinejä valmistettiin akrylaattien, piiorganoyhdisteiden, tyydyttymättömien yhdisteiden (hapetettu divinyyliketonijohdannaiseksi) tai pyridiinisuolojen avulla.

Ehkä divinyyliketonin synteesi Mannichin reaktion kautta on mahdollinen tapa. Tarkistan patentit.
 
Top