miten tehdä kannabinoideja paperille jättämättä tahroja 4-5grammaa sivua kohti (5cl-adb)

jedii00

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 4, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Yritän lisätä 4-5 grammaa 5cl-adb:tä 100 % puuvillapaperiin jättämättä tahroja, mutta se osoittautuu hyvin haastavaksi kenelläkään, jolla on kokemusta tästä menetelmästä?
 

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Yritin juuri tehdä 2 gm per A4-sivu ja sama ongelma. Voidaanko 5cl-adb-a tehdä kiteiseksi? Muuten miten se ruiskutetaan paperille ja kastetaan myös (minun on tehtävä sivuja ja kirjoja).
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
On olemassa yksityinen menetelmä, jolla tämä tehdään onnistuneesti jopa näille älyttömille määrille, kuten 5g - Yksityinen yrityksessä ainakin... sen melko yksinkertainen selvittää, mutta koska se pidettiin salassa, voin vain tarjota myydä menetelmän sitä varten, jos et keksi sitä itse - jos tämä on vastoin sääntöjä, kerro minulle. kiitos.
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
7
Points
3
On olemassa yksityinen menetelmä tehdä tämä onnistuneesti jopa näille älyttömille määrille, kuten 5g - Yksityinen yrityksessä ainakin ... sen melko yksinkertainen selvittää, mutta koska se pidettiin salassa, voin vain tarjota myydä menetelmän sitä varten, jos et keksi sitä itse - jos tämä on vastoin sääntöjä kerro minulle. kiitos Kuinka paljon .. koska tämä on jotain, mitä haluan tietää.
 

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Minun on osattava ruiskuttaa ja kastaa. Sivuille ja kirjan sivuille. Ei värimuutoksia. Joo, meidän ei pitäisi myydä täällä, tai ostaa täällä muilta kuin myyjiltä, tai neuvotella kauppoja keskenämme markkinoiden ulkopuolella muidenkin kuin myyjien kanssa, en usko, ja pidän näistä markkinoista, en ota mitään riskejä siitä, että minut pompotetaan. Mutta annan teille vain varoituksen, koska kysyitte, en ole modi enkä johda mitään!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Tiedän, että mainitsin tämän minun viesti mahdollisille modit tai ylläpitäjät joten se ei näytä im myydä paskaa ilmasta. ja on vaihe menettelyssä, joka ei ole missään keskusteltu, mutta poistaa värjäytyminen kokonaan - jota tarjoaisin - ja en ole satunnainen henkilö työskentelin Flight kunnes hänen pidätyksensä myös tiedossa henkilökunta täällä :)
 
View previous replies…

gfs241

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
1
Minulla ei ole mitään lisättävää varsinaisen auttamisen kannalta, mutta mielestäni on melko typerää yrittää veloittaa jotakuta jostain niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin vankilalevyjen kastamisesta.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Im pahoillani, tämä oli yrityksen sisäinen menetelmä, jota käytimme lisätäksemme määrää, jonka arkki voi kuljettaa ilman minkäänlaista värjäytymistä, joka teki monille ihmisille paljon rahaa, ja siksi sitä myytiin vain yksityisesti, en halua jakaa käyttämiämme sisäisiä menetelmiä ilmaiseksi.
 
  • Like
Reactions: vis

SynthethicADHD

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Jos joku tietää, miten tämä tehdään, lyökää minua, vaihdan mielelläni tietoja.
 

bronxwar

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2023
Messages
1
Reaction score
5
Points
1
Laimenna noidasi asetonilla (4 g 200 ml:ssa). Kasta sivua ja anna kuivua useita kertoja, kunnes tuote on valmis. näin se tehdään.
 

Rcvendor(PE)Scam

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 9, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
8
ota yhteyttä minuun autan sinua, että
 

Bigtme

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 12, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Laita 5 grammaa 50ml asetonia sitten suihkuta sivu ja anna kuivua sitten suihkuta toinen puoli Sivu ja anna kuivua jatka toistamalla prosessi yli kunnes loppuu spray. Yritä olla liottamatta paperia liikaa suihkuttaessasi.
 
  • Like
Reactions: vis

xneason

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 23, 2023
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Im aion ruiskuttaa marshmellow-lehdelle, minulla on valmis 5-CLADB , 1 grammaa varten kuinka monta ML asetonia minun pitäisi käyttää?
Mikä on 5-CLADB:n ja asetonin suhde keskivertokäyttäjälle... auttakaa opastamaan tässä.
 

ilovechems23

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
2
Reaction score
8
Points
1
Onko kenelläkään valmiita kannabinoideja? Näyttää siltä, että tämä sivusto on vain urheilua ja metamfetamiinia varten.
 

soyjosh96

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 12, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Tulosta sen päälle pelkkä valkoinen
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Käytä suuritiheyksistä paperia suuremman tuotemäärän levittämiseen. Voit pyyhkiä ylimääräisen tuot***** pois. Miten lasketaan annostus yhdelle arkille, voin kertoa.
Noids on yksi tärkeimmistä suosikkituotteista minulle, joten älä ajattele, että sivusto koskee vain stimulantteja ja euforisia aineita. Jos joku on kiinnostunut asioista noidsin kanssa, kirjoita minulle.
 
Top