Ohje : Nitrostyreeni > 2C-H > 2C-B

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
No hei hei ihmiset! Monilla foorumeilla on paljon tietoa ja keskusteluja ja löyhästi luotettavia synteesejä, joissa keskustellaan 2 tietyn reagenssin käytöstä, mutta tarvitsen jotain objektiivista.

Etsin tätä "kultaista standardia" synteesiä, jonka kanssa kaikki ovat menestyneet käyttämällä natriumboorihydridiä ja kuparikloridia.

Voinko melko paljon vain seurata
BBexpertsin johtoa hänen videollaan, joka koskee amf-reduktiivista aminoitumista? (NaBH4 +CuCl2 )mutta sen sijaan käytän 2,5 DMNS:ää pN2P>amfetamiinin korvaajana.
Saavutetaanko tällä järjestelyllä oikein tehokas pelkistys
2,5 dimetoksiNS> 2C-H? menetelmien ja liuottimien osalta)?

Mikä liuotin (mitkä liuottimet) ovat parhaita tässä tapauksessa? Jotkut sanovat vedetön. Jotkut ovat vettä ja alkoholia. Jotkut sanovat, ettei metanolia. Ymmärrätte, mitä tarkoitan. Internet tarvitsee vankan käytännön työn.

On olemassa lukuisia synteettisiä "vähentäviä " argumentteja. "Tai kokeilin tätä ja sain tuon. Tämä saattaa toimia, mutta". Ja niin edelleen.
Objektiivinen? Ei.
Couldni olla niin siunattu kuin kuulla kuiskauksen" mikä on "kultainen standardi" Jeesuksen suutelemana, Buddha-syntetisaattorin hyväilemänä? "
(Pyydän, Ei Moronin ahdistelemia synteettisiä täällä, kiitos. )
Mä sain jo ihan tarpeeksi tuollaista. ;)

paljon rakkautta ihmiset.
teidän panoksenne pidetään kiitollisena.

Pitäkää huolta itsestänne,
JesusTits.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
beta nitrostyreenit ovat paljon erilaisempia pelkistää esimerkiksi alumiini amalgaami vain ei toimi (lupaan... ei samalla menetelmällä kuin p2np ainakin) tou voi kokeilla NaBH4 / Cu ++ mutta pyydän tehdä sen pienessä mittakaavassa ei ole tuhlausta, koska minulla ei ole mitään syytä uskoa, että sen pitäisi toimia hyvin. Paras neuvoni on, että hanki RedAl (natriumbismetoksietoksialumiinihydridi), jota saa 65-70% suspensiossa tolueenissa ja joka ei ole pyroforinen, toinen tapa on LiAlH4 klassista reittiä. Onnea ja olkaa turvassa!
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
entä Amberlight? Ioninvaihtohartsit ovat ilmeisesti natriumboorihydridillä kyllästettyinä tehokkaita tässä pelkistyksessä, mutta jälleen kerran tiedon niukkuus. Luuletko, että mukavuus nostaisi kulmakarvoja voidaan käyttää, mutta kuulen hyvin vähän siitä.
 
View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
amberlyst tarkoitat?
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3

Amberlite® IRA-400 kloridin muodossa


https://www.sigmaaldrich.com/MX/es/search/60177-39-1?focus=products&page=1&perpage=30&sort=relevance&term=60177-39-1&type=cas_number
Lähetän joitakin kokeita. Se on aika pirun siistiä. Jos se toimii
 

Donaldduck666

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Iv

Olen itsekin halunnut samoja vastauksia toivottavasti joku vastaa, jolla on hieman enemmän tietoa tästä synteesistä
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
tarkista alempi thread.... V V V V
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
Vaikea uskoa, että siitä on niin paljon tietoa, mutta yksikään niistä ei pääse hyvään lopputulokseen joko nikkelikloridia mainostava persläpi joutuu pilaamaan keskustelun tai he eivät vain pääse lopputulokseen. Kun joku lähettää kokeilun, jonkun on väitettävä siitä jotain, joten on todella vaikea sanoa, mikä täällä toimii.
 

Donaldduck666

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Tiedän, että minulle on käynyt samoin. Olen etsinyt kaikkialta synteesiä, jossa käytetään NaBH4:ää ja cucl2:ta, mutta en löydä mitään konkreettista, jonka joku olisi tehnyt.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Miksi et vain noudattaisi Shulginia kirjaimellisesti? LiAlH-huolet?
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
Ei pääsyä LAH
 
View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
RedAl tai en voi reccomend mitään muuta asiaa, joka voisi tuoda menestystä (korkeapaine H2 ja Pd/C, mutta tämä on kaukana pienten laboratorioiden ulottumattomissa ja paljon vaarallisempi).
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Vogelin kirjassa on yksi menettely, jota noudatin menestyksekkäästi. Onnea matkaan!

P.S. Yritä olla sytyttämättä itseäsi tuleen...
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
Paljon arvostettu. Tämä on mukava skaalautuva pelkistys, joka on niin kätevä, että se on melkein liian hyvä ollakseen totta. Ajattelin id jakaa, koska minulle, se on uusi. Ainakin minulle. Se on ensimmäinen olen löytänyt mitään lähdettä keskustelemalla Al & Cu. Jos se auttaa yhtä henkilöä, kun vaivalloista tunteja kampaamalla kierteitä vähemmän myrkyllisen, vähemmän vaarallisen, tehokkaan ja skaalautuvan nitrostyreenin pelkistämisen jälkeen, niin työni on tehty. Minulla ei ole aavistustakaan, kuka tämä henkilö voisi olla....... Toivottavasti kukaan ei ole liian " spontaani" . hehe ;).
 
Top