Question Etsi kemian opettaja, joka tuntee met.

Pinkbay

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
tarvitsee kemianopettajaa, eikä apu ole ilmaista.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Vain hölmö hyväksyisi maksun. On paljon lakeja, jotka tulevat voimaan, kun joku maksaa sinulle siitä, että opetat hänelle jotain laitonta. Kaikki tiedot ovat täällä, ja sen, mitä yrität tondo, ovat tehneet ihmiset, joilla on täysin 0 tietoa, yksinkertaisesti noudattamalla ohjeita tarkasti. Jos olet epävarma mies viesti tai kysy chatissa. Jos joku täällä tarjoutuu ottamaan maksun opettamisestasi,hän aikoo ryöstää sinut. ilmoita hänestä.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Voimme ampua paskaa melkein mistä tahansa, teoriassa. Jos maksat jollekulle konsultoinnista tai opettamisesta, sinun odotetaan pitävän hänet turvassa. Jos joku ottaa maksun opettaakseen sinua, se on ehdottomasti salaliitto valmistukseen syyllistymistä varten, mikä on sama kuin valmistus täällä. 6 vuotta jos ei ole koskaan ollut rikosta, 12 jos on, 20 jos on aiempi syyte valmistamisesta ja elinkautinen jos kaveri räjäyttää itsensä. Keskimäärin. Käytössä on 52 lakikokonaisuutta. 50 osavaltiota, liittovaltion syytteitä ja Columbian piirikunnalla on omat lakinsa...
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Se riippuu maasta,täällä reseptin antaminen jollekulle ilmaiseksi on myös rikos, ja sitä kutsutaan "strafbare voorbereidingshandelingen" -käännökseksi: Rangaistavat valmistelutoimet. Voit saada saman tuomion kuin laboratoriota johtava mies.

opastuksesta maksamisesta: olin toivonut, että voisin maksaa jollekulle siitä, että hän antaisi minulle tietoja, kun haluan perustaa 100 kg:n erää kohti valmistavan 4mmc-laboratorion. 100g testi ei ole ongelma, 1kg testi ei ole ongelma. 25kg testi, täysin epäonnistunut , lämpötilaongelma, ja kyllä kaksiseinäinen reaktori jäähdyttää takaisin. Se maksoi minulle 200kg bromia ja kaikki kemikaalit ja 2 kuukauden vuokra (80k) ennen kuin löysin tempun. Jos joku olisi pyytänyt minua maksamaan 10k tempauksesta, - En edes epäillyt sitä.
Mutta se on minun näkemykseni...
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Toinen kysymys, haluan valmistaa 100L meth freebasea päivässä, mitä reseptiä minun pitäisi noudattaa? Foorumilla olevaa reseptiä? ***** 10L 40 minuutissa al/hg. Maksoin kaverille reseptistä... koska en löytänyt suuren mittakaavan reseptiä ilmaiseksi, ja kuten sanoin, kokeilu ja erehdys olisi maksanut minulle paljon enemmän (paikat maksavat vähintään 10 000 euroa viikossa).
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Eikö olisi parempi tehdä NaBH4-pelkistystä?
 
View previous replies…

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Tuote on heikompi, kun ihmiset käyttävät sitä. Minä tein sen, anna jonkun polttaa sitä. Ja hän sanoo, että tämä on heikko. Annoin hänelle al/hg:tä ja hän sanoi, että se on täydellistä, tiedän, että teoriassa sen on oltava samaa. Ja kävin useita keskusteluja siitä kemistien kanssa...
Minulla on yksi asiakas, joka haluaa vain "meksikolaista metaa", ei edes pto/hydrogeenia.
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Efedriini met, että asiakas ostaa myös, mutta se on 2/3k kalliimpi. Hän ei maksaisi sitä
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Se oli heikko isomeerien erottamisen jälkeenkin?
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Olen kotoisin Alankomaista, ja suurin osa metasta valmistetaan nykyään platinalla/vetyllä. Muutama vuosi sitten siellä oli paljon meksikolaisia, jotka valmistivat sitä al/hg:llä, asiakkaat suosivat meksikolaista tuotetta.
 
Top