Question Väärennetyt yhdisteet - mistä sen tunnistaa?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Kun olin 16-vuotias, sain käsiini kirjan, joka oli kielletty kotimaassani - The Anarchist Cookbook.
Opin tästä uskomattomasta teoksesta monia asioita, joista yksi oli bananadiinin valmistus.

Teimme kavereideni kanssa tätä paskaa ja olimme täysin pökerryksissämme siitä, että käyttämillämme afrikkalaisilla banaaneilla ei näyttänyt olevan mitään psykoaktiivisia ominaisuuksia, tai siitä, että olimme niin surkeita kemisteitä, ettemme osanneet noudattaa edes kaikkein yksinkertaisimpia ohjeita.

Pärjäsimme kuitenkin erittäin hyvin aamukukan siemenen LSA:n kanssa :)

Olin TODELLA vanha, kun sain tietää, että bananadiini oli Berkleyn huijausyhdiste, joka oli tietämättäni jaettu Anarkistien keittokirjassa.

Jos emme voi luottaa tuohon raamattuun, mihin sitten voimme luottaa?

Kun katsomme valtavaa määrää yhdisteitä, jotka leijuvat tuolla ulkona, miten voimme sanoa, mihin kannattaa tarttua ja mihin ei?

Tarkoitan, että katsokaa vain, miten paljon paskaa on olemassa, miten ei-asiantuntija (tai edes asiantuntija) voi tietää, mikä on todellista ja mikä ei?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Bananadine ei missään nimessä ole väärennös lol :D

Muistan kun yritimme nuorena tehdä sitä paskaa kavereiden kanssa ja olimme niin pettyneitä poltettuamme luomamme paskan hahaha
Nyt vanhempana googlasin Bananadinea ja siinä lukee ''fiktiivinen psykoaktiivinen aine''..olin tänäänkin vuotias mies :D
 

TheShocker

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 21, 2022
Messages
11
Reaction score
10
Points
3
joten odota kaikki ne kerrat, kun yritimme polttaa banaaninkuoria, tuhlasimme aikaamme????
 
Top