Voiko näitä kiteitä tarkastella?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Miltä tämä näyttää sinusta? Tein pari asiaa. Kuumensin ammoniumkloridia ja formaldehydiä Alihn-lauhduttimella ja 110° kääntyvällä tyhjiöliittimellä päällä ja tyhjiöpumpulla muutaman tunnin ajan ja annoin sen jäähtyä ja suodatin sen. Sitten tislasin nestettä tyhjiössä pari tuntia ja lauhdutin tisleen ja annoin sen jäähtyä ja suodatin sen. Sitten lauhdutin ja suodatin sen vielä pari kertaa. Otin suodokset nro 3-5 ja refluksasin niitä metanolissa, jonka tislasin kahdesti tuulilasinpesunesteestä, 30 minuutin ajan ja suodatin sen kuumana kaksi kertaa. Annoin sen jäähtyä pakastimessa, suodatin kiteet pois ja huuhtelin ne sitten nesteellä, jonka tislasin 3 kannullisen valkaisuaineen pohjasta, jossa oli 60 ml asetonia ja joka oli jätetty ulos yön yli ja dekantoitu. Otin hieman etyyliasetaattia ja liuotin siihen hieman 2-b-4-mp:tä, sitten lisäsin edellisessä keskustelussa mainitut kiteet ja 2,63 grammaa NaOH:ta ja 100 ml vettä. Kuumensin sitä kohti 60°c noin 30 minuuttia. Sitten tislasin sitä tyhjiössä, kunnes nestettä oli jäljellä hyvin vähän. Sitten lisäsin hieman asetonia ja suolahappoa, kunnes ph-paperini näyttivät vihkossa 5:n suuruiselta. Laitoin sen pakastimeen pitkäksi aikaa. Tämä on vain karkea muistikuvani siitä, mitä tapahtui. Kun tulin takaisin, tämä oli nes***** pohjalla. En ole koskaan ennen nähnyt tätä nimenomaista asiaa. En ole koskaan haistanut sitä. En ole koskaan maistanut sitä. Tämä ei liukene absoluuttiseen asetoniin tai absoluuttiseen isoon.
UD65BCwu8I
2DJivUCXyl

Se ei todellakaan ole mitään niistä asioista, joita laitoin pulloon alussa. Se ei haise ammoniakille eikä todellakaan 2-b-4-mp:lle, luojan kiitos, en saa sitä hajua koskaan pois nenästäni.
Poltin vähän, siinä ei ollut selvää hajua. Siinä oli tuoksu, mutta en mitään, mitä voisin nimetä. Savu ei polttanut nenääni eikä saanut silmiäni vuotamaan. Näyttääkö se joltain, joka minun pitäisi säästää? Mikä on seuraava testi?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
No vittu, nuuskin aika ison viivan, noin 0,080-0,100 g. Se poltti, mutta ei kovin pahasti. Oikea määrä sen perusteella mitä olen lukenut. Ei mitään, ei mitään toimintaa. Hr 88 bpm 15 minuutin kuluttua. Minusta se näytti hyvältä ( ei hyvältä mutta oikealta) seurasin synteettistä tiiviisti....ei aavistustakaan mitä tämä on mutta ei se tee asiaa. Strike 2. 2 epäonnistumista. Taidan epäonnistua metyyliammoniumkloridin valmistuksessa. Onneksi olen kokeillut vain 5g kerrallaan.
Se on aika pettymys, mutta tiesin, että kemian opettaminen itselleni olisi vaikeaa. Takaisin piirustuspöydän ääreen 🚮
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
En edes muista, mutta olisi pitänyt ainakin tuplata ennen heittämistä, koska poltan metaa ja crackia päivittäin ja ilman, että sitä olisi kiteytetty pari kertaa uudelleen, 100mg ei todennäköisesti tekisi mitään. Elämällä oppii. Joskus joku kommentoi vanhaa viestiä, jota minä kommentoin, ja joko olen muuttumassa tyhmemmäksi tai puhun helvetinmoista peliä, koska opetan itselleni jotenkin asioita. 😅
 

CaptainSandoz

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Apr 23, 2023
Messages
20
Solutions
1
Reaction score
61
Points
13
Deals
44
Sulamispiste ?
Marquis-reagenssi ?
Liebermannin reagenssi ?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
En edes ajatellut kokeilla mitään reagensseja siinä, osta sulamispiste oli hyvin lähellä oikeaa lukua. Parin as***** sisällä
 

CaptainSandoz

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Apr 23, 2023
Messages
20
Solutions
1
Reaction score
61
Points
13
Deals
44
Sinulla on jo kaikki tarvittava marquis-reagenssin valmistamiseen, mutta hyvä uusi sulamispis***** osalta
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Tämä on vanha säie ja tuo materiaali on mennyt jo kauan sitten, kyllä olen testannut käytännössä kaikkea Marquis'lla, se reagoi moniin lääkkeisiin ja väärennöksiin. Se maksaa 3 senttiä ja on hintansa arvoinen. Minulla on pakastimessa CH³NH²HCL:ää, jonka tein viime viikolla ja haluaisin ajaa tämän reaktion tällä kertaa eri liuottimessa, koska olen kuullut paljon valituksia EA:sta.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Tämä näyttää hyvin tutulta, kuin puhtain, valossa punainen, amfetamiini, oletettavasti, joka haisee kuin olisit juuri avannut pullon 1L asetonia. Tarkoitan, että onko tämä jonkinlainen märkä tai jotain? Tuleeko siitä kovaa, kun jättää kuivumaan avaruuspussissa, jossa on jotain naarmuja pahasti, jotta voi kuivua kunnolla? Ja en halua tehdä sinusta vainoharhaista tai jotain mutta Breaking Badissa he tekivät risiiniä se näyttää jotenkin samalta.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Tässä "puhdas" amfetamiini haisee asetonilta. Jos mahdollista, tee se vähän pehmeään tai kiinteään kiveen ja laita se puhelimen taskulampun alla
 
Top