Tietääkö kukaan, mistä voin re-x tryptamiinia?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Melko paljon kaikkea otsikossa seuraavaa matalassa lämpötilassa tapahtuvaa reduktiivista aminoitumistani muille psykedeelisille tryptamiineille... n,n-DET, tällä kertaa, mutta se ei oikeastaan ole pääasia.

Mietin myös, pitäisikö minun vain suolata osa pois, jotta se varastoituisi paremmin. Ehkä bentsoaattina? Luulen, että se oli se, joka oli melko vakaa... sitten voin vapauttaa sen suolaisesta vankilastaan pieninä määrinä aina, kun minun todella täytyy ajaa RXN... se on ärsyttävämpää, mutta ei valtavasti.
Ei ainakaan yhtä ärsyttävää kuin 400+g:n meneminen hukkaan! Ha
 

gnbarsh3463_11

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 11, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Mitä sinä yrität tehdä? Kiteyttää uudelleen N,N-DET tai substituoimaton tryptamiini sen puhdistamiseksi? DET:n tapauksessa kuuma heptaani/heksaaniuutto riittää, aivan kuten tavallinen DMT. Tryptamiinin tapauksessa se voidaan tehdä vielä helpommin, riippuu käyttämästäsi määrästä, 400 g tryptamiinia on paljon, ja ehkä tässä tapauksessa tyhjiötislaus on parempi. Myös Soxlet-uutinta voidaan käyttää, jos sinulla on sellainen, mutta jos sinulla on todella 400 g tryptamiinia puhdistettavaksi, on helpompaa tislata se hyvässä tyhjiössä.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Anteeksi joo, tarkoitin alkuperäistä tryptamiinia, itse asiassa päädyin varsin hyviin tuloksiin käyttämällä etyyliasetaattia re-x:stä....se muuttui pienestä läpinäkymättömästä/tumman/keltaisesta pienestä kiteestä suuremmaksi läpikuultavaksi "sokerisen" näköiseksi kiteeksi.....ja miksi? Varmistaakseni puhtauden ennen dietylointia, sillä kun olen tähän mennessä kokeillut dimetylointia, saantoni on ollut melko huono. Ja yritän selvittää, missä voin parantaa yleistä kemian tekemisen tapaani. Päätin periaatteessa olettaa, että useimmissa asioissa on pientä epäpuhtautta ja siksi ***** ensin yksinkertaisen re-x:n nähdäkseni, mistä on kyse.... Tarkoitan, että eihän se voi tehdä mitään pahaa loppujen lopuksi...

En myöskään sanonut, että aion tehdä re-x:n kerralla - se on sellainen asia, jonka voi tehdä sitä käyttäessäni, reaktiota edeltävänä iltana tai edellisenä päivänä ja kuivata sen eksikaattorissa yön yli...

Se ei ole SUPER likaista tavaraa, jonka olen itse dekarboksyloinut tryptofaanista tai mitään. Se on jotain, jonka ostin kiinasta, mutta halusin nähdä, kuinka kirkkaaksi ja suureksi kristalliksi voisin sen muuttaa lol.

Ei, rehellisesti sanottuna ajattelin vain, että sen sisällyttäminen yleiseen tekniikkaani tuntui hyvältä idealta.....

Tislaamisesta puhuttaessa en tuhoa sitä, ostin juuri lyhyen tislauspään... se oli halpa, ostin sen sen takia, en minkään erityisen takia.

Minulla on paljon tryptamiinia, koska käyn läpi mahdollisimman monta eri aldehydiä ja sitä seuraavaa pelkistystä, enkä myy mitään. Iv teki elämässäni PALJON n,n-DMT: tä, mutta hyvin vähän muita tryptamiineja, joten ***** vain pieniä reaktioita kerrallaan - yksinkertaisesti kokeillakseni näitä yhdisteitä.

On mukavaa tietää, että voin muuttaa sen mihin tahansa haluamaani perustriptaamiiniin, kunhan saan oikean aldehydin. Minusta se on siistiä...

Minulla on myös 500 g 3,4,5-trimetoksibentsaldehydiä - miksi? Koska en ole koskaan kokeillut meskaliinia tai TMA:ta.
Aionko tehdä lähellekään 250g kumpaakin? En varmasti kerralla, mutta koko elämäni aikana? ...luultavasti lol

Lisäksi on vaikea ostaa Kiinasta, ellei osta joko 500g tai 1000g, koska he myyvät valtavia määriä.

Oikeastaan ainoa reagenssi, jonka olen nähnyt myytävän pienempinä määrinä, oli 2,5-DMOBA, jota sain 50g, mutta hänen ei luultavasti pitänyt myydä sitä minulle lol Kiteytin sen myös uudelleen....miksi? Mustan tai harmaan pörssin lähteet...
 

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Kappaleesta Purification of Laboratory Chemicals, 6. painos:


Liukoisuus ei ole annettu. Minulla on jonkin verran 5-MeO-Tryptamiinia ja käsittääkseni yhden enemmän kuin tryptamiinin on oltava valkoista ja puhdasta ennen reaktion jatkamista.

Ajattelin kokeilla Hailstormin menetelmää:

Heillä oli menestystä myös 5-MeO-T:llä.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Minulla oli jonkin verran onnea etyyliasetaatin kanssa ollakseni reilu... lopulta...

Se vain muutti sen pienistä sirpaleisista kiteistä läpinäkyvämmäksi ja sokerisen rakeisen näköiseksi.

Ymmärrän kyllä, että 99%:n aine toimii suoraan pussista, ajattelin vain, että eihän siitä haittaa voi olla.....

Kokemukseni mukaan on vain hyvä käytäntö, että reagenssit on hyvä vaihtaa uudelleen...
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
23
Reaction score
20
Points
3
DET on epävakaa tryptamiini riippumatta siitä, mitä suolaa valmistat. DPT on paljon parempi, jos sinun täytyy säilyttää sitä pitkään.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Tuo on mielenkiintoista. Olen varma, että sitä on myyty RC:nä vuosien varrella ja melko varma, että sitä on myyty fumaraattina, mutta ei, aion pitää sen kokeillakseni sitä muutaman kerran... se siitä.
Sattui vain, että sain asetaldehydiä, siinä kaikki todella....
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Aion työskennellä läpi, jos voin
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
@DavidNichols

Voi luoja! Etsin juuri propionaldehydin puolikkaita epäilyttäviä toimittajia, jotta voin itse nähdä, onko DPT niin paljon parempi kuin DET.
Oletan aina vain, että synteeseihin tarvitsemani reagenssit eivät ole saatavilla tässä maassa, mutta itse asiassa melko monet yksinkertaisista aldehydeistä ovat itse asiassa saatavilla....

Minulla ei ollut aavistustakaan! Mikä idiootti...

Se osoittaa, että kannattaa tutkia, mitä valvotaan, mitä ei ja mitä on vain helposti saatavilla! 😱
 
Top