• Bienvenue dans la partie française du forum. N'oubliez pas que l'affichage de contacts (Jabber, Telegram, Signal et autres) entraînera un bannissement permanent ! Si vous décidez d'acheter ou de vendre quelque chose sans utiliser de compte séquestre et que vous perdez de l'argent, nous ne pourrons pas vous aider.

Amphetamine Kuulostavatko a-öljystä valmistetut amfetamiinit hyvältä reseptiltä?

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hei,

Minulle on näytetty "vaihtoehto" emäkseni happamoittamiseksi käyttämällä metanolia eikä asetonia.
Minulle näytetty resepti oli seuraava:

- 2 000 ml A-öljyä (ph12).
- 3,060 ml metanolia
- 440 g rikkihappoa

Ensin kaikki tuotteet laitettiin pakastimeen.

Jäähdytyksen jälkeen A-öljy ja metanoli sekoitettiin.

Rikkihappo lisättiin sitten vähitellen.

Näin saatiin liuos, jonka ph oli 7,7/7,8.

Tämän jälkeen seos laitettiin pakastimeen ja jaettiin useaan osaan.

Sekoituksen päättymisen ja viimeisen annoksen pakastimeen laittamisen välillä oli kulunut 2-3 minuuttia, ja ph oli noussut noin 8,1:een.

Saanto emäsmäärän kanssa on 1:2, joten karkeasti arvioiden 2 litraa A-öljyä kohden saatiin 4 kg tahnaa.

Tästä huolimatta haihdutusvaihetta ei ollut.


Mitä mieltä olette?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
165
Points
43
et tu consomme ca comme ca ? votre prod avec 3k de methanol en sauce et 5OOgr d'acide sulfurique pour le brulant ? ^^

ei avopration koska ne laittaa sen pakastimeen niin että se pysyy tahnan muodossa eikä laihdu oletan.....
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hei, anteeksi myöhäinen vastaus...
Olen samaa mieltä kanssasi metanolista, se oli luultavasti paremman saannon vuoksi. Mitä rikkihappoon tulee, siitä puuttui jopa vähän ph:n alentamiseksi! Oletko koskaan kantanut rikkihappopurkkeja? Se ei ole lainkaan saman painoista kuin vesi; tiheys on paljon suurempi.
 

iliketrain

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 8, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
En usko, että on olemassa oikeastaan resepti tai käytän IPA ja säädän ph kunnes se on neutraali en usko, että tarvitset niin paljon liuotinta
 
Top