Question Είναι απαραίτητη η συνεχής ανάδευση κατά την απόσταξη νερού με ατμό;

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Είναι απαραίτητη η συνεχής ανάδευση κατά την απόσταξη νερού με ατμό; Thx ansver
 
Solution
I use a double jacketed reactor. with cooling equipment. top mixer. I'm just a beginner, I'm doing my third synthesis. p2np, nabh4, cucl2 route . I want to make oil

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Η ερώτησή σας είναι λίγο ανακριβής. Όμως, ενώ τρέχει μια απόσταξη αποτρέπει επικίνδυνες καθυστερήσεις βρασμού.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Είναι καλό αν το αναμείξω; 100 στροφές ανά λεπτό.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
αλλά είμαι άσχετος 😄 οπότε η ανάμειξη είναι μια χαρά. Δεν ήμουν σίγουρος, αλλά ευχαριστώ για την απάντηση. Το αναμιγνύω 😄
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Αυτό είναι δύσκολο να το πω χωρίς να γνωρίζω για την εγκατάστασή σας, εξαρτάται από το είδος του αναδευτήρα. Αλλά νομίζω ότι βλέπετε αν όλα κινούνται πιθανώς.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Χρησιμοποιώ αντιδραστήρα με διπλό μανδύα. με εξοπλισμό ψύξης. κορυφαίο αναμικτήρα. Είμαι απλώς αρχάριος, κάνω την τρίτη μου σύνθεση. p2np, nabh4, διαδρομή cucl2 . Θέλω να φτιάξω πετρέλαιο
 
Solution

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Δεν είμαι ειδικός, αλλά θα έλεγα ότι θα πρέπει να αγοράσετε μια μικρότερη περιστροφική φιάλη λόγω των απωλειών σε αυτούς τους αντιδραστήρες μεγάλου μεγέθους.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8