Question Έχω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την παράνομη σύνθεση θειικής αμφεταμίνης

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Γεια σε όλους, είμαι καινούργιος εδώ και είμαι αρχάριος, οπότε έχω κάποιες ηλίθιες ερωτήσεις, idk αν κάποιος τις έχει ρωτήσει ποτέ, αλλά τέλος πάντων, ας ξεκινήσουμε !

είναι καλύτερα να έχουμε μια elrlenmeyer και να ζεσταίνουμε σε εστία ή μια φιάλη με επίπεδο πάτο και να ζεσταίνουμε σε υδατόλουτρο? Νομίζω ότι η φιάλη με επίπεδο πάτο είναι καλύτερη γιατί υπάρχει μεγαλύτερη επαφή θέρμανσης από την erlenmeyer, im right?

Αυτή είναι η δική μου "εγκατάσταση"
0IBA8uUNGW
Ένας απορροφητήρας όπως αυτός είναι καλός;


Χρειάζομαι πραγματικά έναν συμπυκνωτή και άλλα πράγματα; Αν δεν έχω, η απόδοσή μου θα είναι λιγότερο υψηλή, έτσι δεν είναι;


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο υδατόλουτρο, μια εστία θα χαλάσει την αντίδραση και τη φιάλη σας.
Πιστεύετε πραγματικά ότι το χρησιμοποιούμε μόνο για διασκέδαση;
θα χάσετε διαλύτη, η αντίδρασή σας θα καεί και μπορεί να δηλητηριαστείτε από τους ατμούς του διαλύτη
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Εντάξει, επειδή είδα μια σύνθεση ενός ανθρώπου που χρησιμοποίησε μια εστία για να συνθέσει θειική αμφεταμίνη

Όχι, δεν το νομίζω αυτό. Ρωτάω επειδή άκουσα ότι δεν είναι απαραίτητο.

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά όταν εννοείς "χαμένη διαλυτική ουσία", χαμένη διαλυτική ουσία με θέρμανση χωρίς συμπυκνωτή; (και για τους ατμούς έχω τον απορροφητήρα)

Αν θέλετε, μπορώ να δημοσιεύσω τη σύνθεση του θειικού αμφίου που έχω; Ίσως καταλάβετε καλύτερα τις ερωτήσεις μου.
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1