Είμαι αρχάριος και θέλω να μάθω πώς να επεξεργάζομαι το φάρμακο σκοπολαμίνη

Slender

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Άκουσα ότι η σκοπολαμίνη είναι πολύ αποτελεσματικό φάρμακο και μπορεί να ελέγχει τους ανθρώπους, αυτό το φάρμακο είναι δύσκολο να βρεθεί αλλά πήρα το φυτό και δεν είναι καν ένα σπάνιο φυτό το πρόβλημα είναι ότι πολύ λιγότεροι άνθρωποι γνωρίζουν ποιες χημικές ουσίες να χρησιμοποιήσουν αν με βοηθήσετε θα σας δώσω μερικές για να δοκιμάσετε αυτό το φάρμακο παρακαλώ βοηθήστε με
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Ούτε εγώ ξέρω πολλά γι' αυτό, μόλις άρχισα να το διαβάζω.

Αλλά μερικά από αυτά δημιουργούν μια καφέ σκόνη που είναι ήδη αρκετά ισχυρή, στην πιο καθαρή της μορφή είναι μια λευκή σκόνη, αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω δει ποτέ αυτό το ωραίο φάρμακο στην πραγματική ζωή.

Σύμφωνα με διάφορες αναφορές κλωτσάει αμέσως και είσαι φτιαγμένος μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, μετά από 20s-1min είσαι ανοιχτός για κάθε πρόταση.

Παρακαλώ μην ξεχνάτε, ότι το κέντρο για τη διάκριση "καλών και κακών" δεν έχει χαλάσει, οπότε δεν μπορείτε να πείτε απλά "Σκοτώστε τους όλους τώρα" ή "Κόψτε του το λαιμό" πρέπει να χρησιμοποιήσετε θετική διατύπωση π.χ. "βάλτε αργά το μαχαίρι στο λαιμό του" και θα πρέπει να είστε πολύ συγκεκριμένοι με τη διατύπωσή σας.

Χρησιμοποιήθηκε κυρίως από την κυβέρνηση ως υποκατάστατο των βασανιστηρίων, χρησιμοποιήθηκε ως ένα είδος "ελιξίριο της αλήθειας" στις ανακρίσεις, αλλά ένας "εκπαιδευμένος χρήστης" θα μπορούσε πιθανώς να το ξεπεράσει σε κάποιο βαθμό.
Σήμερα χρησιμοποιείται από τις περισσότερες μυστικές και παράνομες ανακρίσεις από το gov, εγκληματίες και φυσικά κάποιοι το χρησιμοποιούν ψυχαγωγικά αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος θα μπορούσε να απολαύσει αυτό το είδος της μαστούρας.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18