Σύνθεση Α-Ελαίου από 1kgP2NP με NaBH4/CuCl2

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Γεια σας. Θέλω να εκτελέσω αυτή τη σύνθεση. Είμαι αρχάριος, αλλά πολύ ενθουσιώδης. θα υπάρχει χημικός κατά τη διάρκεια της σύνθεσης, αλλά μέχρι τότε πρέπει να πάρω εργαστηριακό εξοπλισμό και αντιδραστήρια. σας ευχαριστώ για την απάντηση όταν την πάρω, καλή σας μέρα. αν πάρω μια σύνθεση αν είναι δυνατόν σε μικρά βήματα. σας ευχαριστώ πολύ .
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Γεια σας,

Δεν υπάρχει καμία ερώτηση εδώ, παρά μόνο μια δήλωση ότι πρόκειται να κάνετε αυτή τη σύνθεση.

Στην έκθεση σύνθεσης υπάρχει κυριολεκτικά γραμμένο τι αντιδραστήρια και εργαστηριακά σκεύη χρειάζεστε για αυτή τη σύνθεση και λέτε ότι θα συνεργαστείτε. με έναν Χημικό, μπορείτε απλά να του δείξετε τη διαδρομή της σύνθεσης και μπορεί να σας πει όλα όσα χρειάζεστεσχετικά με τα αντιδραστήρια και τα εργαστηριακά σκεύη.

Με τους καλύτερους χαιρετισμούς
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Θα ήθελα κάποιος να γνωρίζει μια σύνθεση και να τη μοιραστεί. Εγώ θα κάνω τη σύνθεση, αυτό είναι όλο. Βρήκα αρκετές συνθέσεις στο φόρουμ, αλλά δεν έχω βρει ακόμα το τελικό προϊόν α-έλαιο
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Το τελικό προϊόν είναι το άλας της αμφεταμίνης όπως το θειικό ή το φωσφορικό άλας.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
σας ευχαριστώ για μένα Θα ήθελα να σταματήσω πριν το τελικό προϊόν του άλατος της αμφεταμίνης, το θειούχο, ώστε να παραμείνει σε μορφή πετρελαίου, υπάρχει μια επιλογή για αυτό. α- Θέλω τελικό προϊόν το πετρέλαιο. Γράφω ανοησίες; Αν ναι, λυπάμαι πολύ.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score