Question Hvor skal du indrette dit laboratorium?

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 13, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hvor synes du, det er et godt sted at indrette sit laboratorium?
Jeg har for nylig set en annonce for billig leje af et kontor i en kontorbygning.
Tror du, det er en god idé at indrette sit laboratorium i en kontorbygning? Jeg ville selvfølgelig ikke producere stoffer, mens andre var der, men jeg ville producere om natten, eller når alle andre mennesker er væk.
Hvad synes du om det?
 

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 15, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Du kan sætte den op hvor som helst, generatorer arbejder. Du er nødt til at håndtere en uudholdelig lugt.
 

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 13, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Ja, det ved jeg godt. Jeg havde tænkt mig at købe væksttelte til dyrkning af ukrudt. Det burde filtrere alle lugte fra syntesen. Jeg mener, alle ville synes, det var mærkeligt, hvis man kunne lugte isopropylalkohol eller aceton i en kontorbygning.
 

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 15, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
IPA eller acetone bør være den mindste af dine bekymringer.
 

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 13, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Det er bare et eksempel. Jeg løber ikke rundt med et kilo P2NP i en kontorbygning, når jeg er høj på coke, og viser det til alle. Så dum ville jeg ikke være. Jeg bruger ikke engang stoffer og ville kun producere, når alle er ude af bygningen.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Indret dig, hvor du har det godt, og ingen vil nogensinde se dig. Brug kun det, du har brug for, og læg det væk, når du er færdig. Hav sund fornuft, ja, og nævn aldrig nogensinde stoffer, medmindre du nyder strukturen i et fængselslignende miljø eller at blive tvunget til at gøre ting for politiet, som, hvis nogen fandt ud af det, sandsynligvis ikke ville synes, at du er en ideel ven.

For at opsummere, brug kun det apparat, du har brug for, intet andet, rengør og læg det væk, når du er færdig, brug kun de kemikalier, du har brug for, og kun i de nødvendige mængder, og afhængigt af om du kan lide anal*****, så fortæl folk om din bedrift, eller hold din mund lukket.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Jeg blev lidt skuffet over at se et link her fra den anden tråd om laboratorieplaceringer, som om man havde det endelige svar, men så fandt jeg dette. Du må ikke opfatte dette som et personligt angreb, men jeg håber, at min kombination af tone, sarkasme og perspektiv får min pointe frem for alle interesserede. Som svar på indlæggene: Jeg har det godt i mit soveværelse. Det gør det ikke til et ideelt sted at indrette et laboratorium. Det er sandsynligvis en dårlig idé til at begynde med at have et "narkolaboratorium" opstillet eller i drift i en udlejningsejendom, da du ikke er ejeren og ikke den eneste person med en nøgle, også i en kommerciel virksomhed? Det er vel OK ... så længe det er efter lukketid, og du er sikker på, at du har det godt. Ja, faktisk skal du have det VIRKELIG behageligt, mens du risikerer dit liv og din frihed. Tag din pyjamas på, føl dig hjemme. Jeg forstår, at du med komfortabel mener, at du dybest set bare har tillid til at operere i en hvilken som helst kapacitet, du kan retfærdiggøre som "sikker". Men jeg ville slet ikke overveje det, for det kan kun føre til selvtilfredshed.
.
Hvad siger man om selvtilfredshed? (Jeg har glemt det, men...) Du må aldrig narre dig selv til en falsk følelse af sikkerhed, men du må heller ikke blive gråhåret af at bekymre dig om det. "Jeg er ikke skæv af kokain og løber rundt i bygningen og lugter af æter med et kilo methylamin, mens jeg taler med alle dem, der alligevel ikke er der, så 'det hele er godt'.Prøv at spille rollen som den, du siger, du er, og det, du formodes at gøre, og prøv ikke at ligne en paranoid, usikker og ustabil producent af ulovlige stoffer, som på mistænkelig vis forsøger at skjule sine handlinger. Behandl enhver madlavning, som om dommeren, juryen og bødlen er på vej for at foretage et sundhedstjek af dig, så snart du får dit råprodukt ud med en militaristisk initiativrigdom. Begynd f.eks. at nedbryde og rydde op før eller under omkrystalliseringen, hvis det overhovedet er muligt.

I modsætning til hvad mange tror, er fængsler og arresthuse ikke fulde af homoseksuelle voldtægtsforbrydere eller stikkere. Der er helt sikkert mange flere, end der kan bekræftes. Jeg har haft fornøjelsen af at besøge et par af disse dejlige institutioner. Jeg ved ikke, hvor eller hvordan alle andre kan lide at afsone deres tid, hver sin smag, jeg vil hellere holdes ude af den ligning. Måske er Hollywood skyld i stereotypen. Både sodomi og kommunikation/kompromis med autoriteter, på alle niveauer, er typisk universelt og åbent undgået. Selv de "OK" fængselsvagter kan ikke lide stikkere, da vagterne også selv bliver sladret om. Jeg foretrækker selv at læse og træne, og skak er også fedt. Tab af frihed som følge af at blive taget i at gøre noget, man ikke må, er en del af hverdagen, selvom det ikke behøver at være sådan, og vi prøver som bare fanden. På et eller andet tidspunkt bør man forvente og planlægge det, selvom det kan være dyrt at undgå.

Mit råd: Spark den største fyr i røven den første dag, eller bliv nogens kælling.... øh, jeg mener... Respekter alle, men prøv ikke at få venner. Bliv ikke medlem af nogen bander. Hold dig til "dine egne". Lad være med at spille eller ryge dig skæv. Hold dine ting for dig selv. Hvis du er en solid fyr, der passer dine egne sager og ved, hvornår du skal holde kæft, bør du ikke have noget at bekymre dig om. Der er sandsynligvis ingen, der vil tvinge noget ned over hovedet på dig, hverken politi eller fupmager, hvis du ikke inviterer til det. Hvis du tror, at du vil bryde loven, og at intet nogensinde vil gå grueligt galt, så har du vrangforestillinger. Dit eget blod kan overbevises om at forråde dig "for dit eget bedste" ... "For at forhindre dig i at skade dig selv eller andre." Ja, løse læber sænker skibe.

Som de gamle sagde til mig: "Hvis du ikke kan afsone, så lad være med at begå forbrydelsen." Hvis du vil gøre en indsats, så forbered dig på konsekvenserne og på at håndtere dem, ALENE. Jeg lover dig, at folk vil lytte og sige: "Det er noget lort", men når alt kommer til alt, er der ingen, der vil skide på, hvor uheldig du var, og hvordan tingene udviklede sig. De kloge bier køber ikke spinningfælge og mærkater til deres splinternye Escalade med deres første bunke penge. De gemmer dem til en regnvejrsdag, når de har brug for en advokat og kaution, og alle overraskende nok har vendt dem ryggen. Jeg undskylder for enhver opfattet fornærmelse. Jeg mener det ikke, jeg vil bare hjælpe. Jeg beklager også den enorme afstikker til fængselsemnet, men jeg har ikke set mange råd fra nogen på dette forum med nogen reel indsigt eller erfaring om, hvad man skal gøre, når livet går i stykker. Vi kommer ikke alle til at nå målstregen i ét stykke, hvis vi overhovedet gør det. Statistisk set vil mange af os støde ind i en mur på et eller andet tidspunkt på denne vej. Jeg håber at se BB-holdet flyve over radaren. Jeg ønsker jer alle held og lykke og succes og mange frugtbare kokke! Undskyld også for denne tome af et indlæg.
---Med kærlighed og respekt. o7
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Jeg er ikke vred på dig, mand, alt, hvad du siger, er sandt, der er steder, du kan sætte en, der er måder at gøre det rigtigt på, men du vil blive fanget, eller den lokale forretningsmand vil f*** dig op, eller du vil ende med at arbejde for dem, dette sker afpresning vil ske, så snart du bliver populær, især hvis du har en svær at finde populær forbindelse, vil dine dage hurtigt være talte, selvom du ikke fortæller det til nogen, og folk, der spørger efter et sted at placere et laboratorium, bør få det svar, som jeg gav efter min ydmyge mening, det er ikke nøjagtigt det rigtige svar for alle, men det er bestemt det rigtige svar for nogen, der spørger, hvor skal jeg placere et narkotikalaboratorium. Der kan være et argument for, at han måske bare er nysgerrig, laver research til en bog og ønsker at placere et narkolaboratorium, hvor han har flere penge end fornuft. Tro mig, jeg ser ikke disse ting, fordi jeg bekymrer mig om rigtige mennesker, og jeg er sikker på, at jeg ikke bare prøver at hjælpe. Jeg ville sammenligne dette med folk, der løj om de doser, de tog, og forsøgte at prale med at sige, at han skrev doser, og hvordan alt viste sig at være fint, og jeg troede aldrig, at folk faktisk ville tage det som virkelighed og tage 250 mg Etizolamm. Er lagrede linjer af NBOMe-forbindelser, ja, jeg har det dårligt med folk som dem, der ender på hospitalet, taler med politiet, ender med at få ting forbudt og får samfundet til at ligne en flok f****** hooligans, det er alles ansvar ikke at tilskynde til ødelæggelse af et samfund. Jeg har aldrig følt mig ældre i mit liv, end da jeg i sin tid skrev en erklæring om, at jeg holder af det her sted, og at jeg skal holde mig væk fra min græsplæne.
 
Last edited:

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 13, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Mit råd: Spark den største fyr i røven den første dag, eller bliv nogens kælling.... øh, jeg mener ... Respekter alle, men prøv ikke at få venner. Bliv ikke medlem af nogen bander. Hold dig til "dine egne". Lad være med at spille eller ryge dig skæv. Hold dine ting for dig selv. Hvis du er en solid fyr, der passer dine egne sager og ved, hvornår du skal holde kæft, bør du ikke have noget at bekymre dig om. Der er sandsynligvis ingen, der vil tvinge noget ned over hovedet på dig, hverken politi eller fupmager, hvis du ikke inviterer til det. Hvis du tror, at du vil bryde loven, og at intet nogensinde vil gå grueligt galt, så har du vrangforestillinger. Dit eget blod kan overbevises om at forråde dig "for dit eget bedste" ... "For at forhindre dig i at skade dig selv eller andre." Ja, løse læber sænker skibe.


vil gøre det. STFU, tag dig af dine egne folk, og vær ikke et fjols. opfør dig normalt. færdig.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Og nej, jeg bliver fornærmet over, at du tror, du ved noget om de livsforandrende råd, du giver, så selvsikkert, at det er foruroligende at høre dig give råd baseret på absolut intet fra den virkelige verden Jeg kunne være hvem som helst, jeg kunne finde på alting, jeg kunne være et chatprogram, men det, jeg ikke gør, er at opfordre folk til at gøre dumme ting på den højest mulige skala, bare tænk over det, mand.
 

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 13, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Jeg er mere forvirret, end jeg var før. Hvem fanden taler du til? Mig? En anden?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Jeg er ked af, at du har det sådan @testint - jeg tror , han taler til mig @Kanalratte556
Jeg mener dog ikke, at jeg har gjort de ting, du beskylder mig for. I hvert fald ikke med vilje. Læs igen, hvad du sagde, og 'tænk lige over det, mand'
Jeg kaldte med vilje ikke nogen ved navn, eller ud af deres navn for den sags skyld, så ... vær ikke så følsom, tak. Vi er alle her for at kommunikere med det formål at hjælpe og lære med og af hinanden (håber jeg).

Livsforandrende råd? Med så stor selvtillid og - absolut - ingen erfaring fra den virkelige verden ....anything.... ? Har jeg opfordret nogen til at gøre dumme ting i stor skala? Tænke over hvad, helt præcist? Mit råd var og er ganske enkelt: Det er ikke en smart idé nogensinde at blive komfortabel, mens man begår forbrydelser - det er sådan, ellers succesfulde kriminelle normalt bliver fanget. Tag ikke risici, som du ikke kan håndtere konsekvenserne af. Hav penge sparet op i tilfælde af de nævnte konsekvenser. Brug måske ikke et offentligt sted til hemmelig fremstilling af stoffer. Prøv ikke at komme for tæt på de såkaldte sodomitter og politislaver, hvis du kommer i fængsel.

"Mit råd: Giv den største fyr røvfuld den første dag, eller bliv nogens kælling.... øh, jeg mener..." - var ment som lidt humor for at forsøge at afvæbne enhver opfattet krænkelse. @testint Dit råd synes blot at være: "Vælg et sted, hvor du føler dig godt tilpas, og hold din mund lukket, medmindre du kan lide fængsels*****". Tilgiv mig, at jeg spiller "djævlens advokat" i forhold til dine pointer og tilføjer mine to cent til det hele. Man bør aldrig antage, at noget er garanteret sikkert, eller at man ved alt, det er alt, hvad jeg prøver at sige. Jeg ved, at jeg ikke ved alt, og jeg prøver ikke at opføre mig eller lyde, som om jeg gør. .... Jeg ved dog, hvad jeg ved. Det kan ingen tage fra mig, og jeg vil prædike det til mit sidste åndedrag, hvis det er nødvendigt.

Tag det, jeg sagde, for hvad det er værd, min ven. Hvilket ikke burde være en skid værd. Når alt kommer til alt, er jeg helt sikkert et nul fra internettet, der finder på ting, mens jeg går, jeg kunne endda være AI. Så ingen grund til at blive fornærmet. Dette var ikke ment som et angreb eller et argument, kun som forslag og kritik. Gør endelig, hvad I vil. Jeg talte mest om ideen om at tage risici og være forberedt på konsekvenserne ... bare VÆR ANSVARLIG for dine handlinger, vigtigst af alt over for dig selv.

Hvad angår "absolut ... intet i den virkelige verden ... INTET", i mangel af et bedre ord. Jeg nævnte, at jeg faktisk har været på disse steder, mere end et par gange på et par steder, i længere perioder. Som jeg sagde, er det ikke alle besøgende, der ender med at være skiderikker med bløde røvhuller. Det er noget, der sker, men det er heller ikke svært at undgå hele det rod, hvis man ville undgå det. Jeg vil ikke forsøge at fortælle nogen, hvordan de skal leve deres liv, hverken i eller uden for fængslet, men jeg tror, at mit råd om, hvordan man kan afsone sin straf (hvis man skal) uden alt det ekstra lort, er et godt sted at starte for alle, der forsøger at gøre netop det. Lad ikke det, jeg sagde, holde nogen af jer tilbage fra æren. Gør det, mand. Bee alt, hvad du kan bee. Bee safe <3
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Tak, jeg havde brug for, at jeg virkelig havde gjort tingene selv og vidste, hvor langt væk den virkelige ting i mangel af bedre er fra det virkelige lort, som jeg har oplevet, gør mig lidt blasert 8 bør stoppe op og huske, at alt ikke er som det, jeg har oplevet tak for dit svar
 
Top