Spørgsmål: Har nogen modtaget noget fra Uberdrugs?

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
72
Points
28
Uber drugs havde en showcase for 2cb og et par andre ting, jeg spekulerer på, om nogen andre havde held med at bestille fra ham, og hvordan kan det være, at du ikke længere har en showcase status er fjernet fra sælger
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Det har jeg også undret mig over. Jeg bestilte fra ham og ingen klager, godt produkt, god service, og da jeg var ved at lægge en anden ordre, var der tilsyneladende kommet noget op, og han fik tid til at løse det, og i mellemtiden blev hans medlemsstatus ændret. Jeg gætter på, at det ikke gik hans vej, da hans lister alle er væk. Ærgerligt, for jeg var virkelig tilfreds med hans service. Han kunne endda bare have taget mine penge og ikke sendt noget, fordi jeg af*****tede tidligt ved et uheld, men han sendte det hele plus næsten 30% ekstra. Jeg er nysgerrig efter, hvad der skete.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
72
Points
28
Ja, den blev færdig tidligt efter 2 uger, jeg regnede med, at jeg ikke skulle lade manden vente, hvis den kom fra Holland eller noget, det tager normalt 30-35 dage, men den ankom aldrig, og jeg var bare bekymret for, at der var sket noget fra nu af, jeg bruger Pgp-kryptering på min adresse, fordi den Days inn broadside i 90 dage, det er lidt nedslående, når jeg kan Google den og
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ja, jeg er sikker på, at en anden kan give et ordentligt svar. Jeg spurgte på chatten, da jeg lagde mærke til det, og fik en ret vag forklaring, som jeg ikke kan huske. Jeg spurgte ham selv, da jeg alligevel ikke var sikker på bestillingen, og han holdt bare op med at svare.
 

GhostBlack

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 11, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Jeg skulle købe ketamin af ham, vi skulle til at handle, da publikationerne forsvandt, jeg talte med ham, og han fortalte mig, at han havde haft et problem med administratorerne af dette websted, men at han havde produkter til rådighed, jeg bad ham om at sælge mig, og han svarede ikke igen yderligere
 
Top