Pyrovalerones farmakologi. Hvorfor forårsager det psykose?

RWG13

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Mar 26, 2024
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Hej, jeg er meget interesseret i emnet pyrovaleroner ud fra et videnskabeligt synspunkt. Hvorfor er badesaltbrugere så forskellige fra andre brugere af stimulanser? For eksempel er metamfetamin meget velegnet som kampstimulerende middel, sportsdoping (testet på mig selv), og det er meget muligt at deltage i produktiv intellektuel aktivitet, mens man bruger det. Men jeg har aldrig mødt eller hørt om a-pvp-brugere, der ville gøre andet end tvangsmæssig redosering og søgning efter insekter under huden. Det gælder selvfølgelig også for metamfetaminmisbrugere, men specifikt for misbrugere og ikke bare for lejlighedsvise eller fornuftige brugere. Jeg studerede den farmakologiske virkning af disse stoffer og fandt ud af, at de er særligt selektive ligesom NDRI'er, man kunne antage, at psykose er forårsaget af overdreven dopaminstimulering uden den blødgørende effekt af serotonin (som det sker med den samme meth eller kokain, for eksempel). Men der er f.eks. det samme methylphenidat med et identisk virkningsprincip, men Ritalin-brugere har heller ikke lignende symptomer. Hvad kan problemet være efter din mening?
 
Top