PEPAP

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Jeg er ikke kemiker, men jeg er ret sikker på, at det burde virke, sandsynligvis med meget lavt udbytte, men det burde virke.


Dette burde være til OPPPP, men den generelle idé er den samme.

Erowid
https://erowid.org ' prodinePDF
Syntese af prodiner

Dette burde føre til det første link, som er den generelle idé.

Alpha methyl styrene, formaldehyde, phenethylamine (erstat methylamine i ovenstående pdf med dette, jeg har fået at vide, at det ville virke)


AMS starter fra cumene peroxid, jeg tror, at bestilling af cumylalkohol er den nemmeste måde, derefter dehydrering af det, som de siger, med KHSO4, eller jeg tror måske fosforsyre. Eller bare bestille ams direkte, men det kan være noget overvåget.

Så dybest set skal du bruge alfa-methylstyren, eddikesyre, eddikesyreanhydrid, phenethylamin og 37% formaldehyd.

Det burde kunne erstatte alfa-ethylstyren, propionsyre, propionsyreanhydrid og methylamin fra prodinsyntesen, du skal bare lave de rigtige beregninger og sætte det ind. Propionsyre/anhydrid tror jeg ikke behøver at blive erstattet, men eddikesyre/anhydrid producerer PEPAP i sig selv.

Jeg ved, at dette er et groft indlæg. Men den generelle idé, forudsat at det virker (det har jeg hørt, at det gør), ville være et anstændigt, relativt billigt opiat. Ganske vist er udbyttet lavt, og i Wikipedia om PEPAP står der, at biprodukterne, ligesom MPTP, ikke er neurotoksiske. Så det er fint.
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Så jeg er ikke kemiker, men jeg er ret sikker på, at det burde virke, sandsynligvis med meget lavt udbytte, men det burde virke.
Hej KK, det her er måske lidt nemmere:
VhigTLB4j9


Lad mig vide, hvad du synes.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Det virker som en god løsning.

Min eneste bekymring er syntesen af phenyl-lithium og sikkerheden ved den. Jeg spekulerer på, hvor farlig sådan en syntese er, og hvor brandfarligt/toksisk PhLi er.
 
Top