"MY" MDMA freebase-krystallisation

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Jeg læser en masse forskellige tråde og indlæg, hvor der spørges og tales om MDMA-fribase-krystallisationsmetoder.
Jeg gætter på, at mange af dem er testet, og at andre kun er taget fra litteraturen.
Jeg testede nogle af dem, og som altid sender jeg den mest effektive i mit tilfælde, og for hvad jeg har brug for, betyder det ikke, at det er den BEDSTE metode, betyder kun, at det er den BEDSTE for MIG.
Normalt kan jeg ikke lide at sende detaljerede metoder som denne, jeg er meget forsigtig med dem, fordi folk plejede at forstå, at jeg sender den BEDSTE og unikke metode med alle de sikkerhedsmæssige konsekvenser, den har, jeg foretrækker at sende komplet og konkret synth ikke generelle metoder.

Anyway her er det:

1. Tilsæt portionsvis kold HCL37% til MDMA freebase (også tidligere afkølet) under omrøring indtil PH 3.

2. Opvarm blandingen gradvist under omrøring til 130C

3. Hav en spand klar med 10 gange volumen af den oprindelige freebase med frossen acetone, der har stået mindst 48 timer i fryseren.

4. Når blandingen er ved 130C, stoppes opvarmningen, og den hældes hurtigt i acetone-spanden under kraftig omrøring.

5. Lad spanden stå i fryseren i mindst 72 timer.

6. Tag spanden ud, og filtrer de faste stoffer med vakuum, indtil de er tørre, og hæld til sidst i processen en lille mængde frossen acetone over de faste stoffer for at vaske dem, inden de er helt tørre. Den filtrerede acetone opbevares i fryseren for at forsøge at krystallisere mere materiale, hvis intet andet krystalliseres, kan du lade acetonen tørre ved RT i en flad plade eller lignende for at genvinde materiale eller freebase.

7. Når det er helt tørret, knuses det og omdannes til pulver.

8. Opløs pulveret i destilleret varmt vand (1gr/1ml).

9. Når alt pulveret er opløst, opvarmes blandingen til 112 °C under omrøring, og den kastes hurtigt ned i den valgte krystalliseringsspand.

10. Lad spanden stå på et "roligt" sted, ingen luftstrøm, ingen bevægelser, vibrationer ... Mindst 48 timer ved RT efter 48 timer sættes den 30 minutter i fryseren, før den filtreres.

11. Filtrer krystallerne og vask dem med frossen acetone, den filtrerede væske gemmes for at tilføje den i trin 9 i den næste batch.

Jeg håber, at denne metode kan løse de fleste krystalliseringsproblemer, som du kunne, og de spørgsmål, der også blev sendt.

Jeg vil gerne præcisere igen, at det ikke er den BEDSTE metode eller den unikke, det er bare en mere, der er mange metoder og teknikker, jeg sender bare den mere passende for mig, for min sag og for mine omstændigheder.

Tak skal du have.
 

crocodile

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 3, 2022
Messages
20
Reaction score
5
Points
3
godt indlæg, men et hurtigt spørgsmål.
hvilken farve får mdma'en, hvis man bruger et acetoneforhold på 10 til 1? Jeg forestiller mig, at det ville være hvid mdma. Hvilket forhold mellem acetone vil du anbefale til champagnefarvet mdma?
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
Vi laver 2,5 liter aceton på 1 liter base, og så sætter vi ph på 5,5 med hcl 37% og fryser derefter 4 dage.
 

Attachments

  • UzTiFEJY18.jpeg
    UzTiFEJY18.jpeg
    373.8 KB · Views: 335

crocodile

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 3, 2022
Messages
20
Reaction score
5
Points
3
Hvad gør du i øvrigt med den brune acetone, du har tilovers fra trin 4? Destillerer du den og genbruger den, eller bortskaffer du den? (Du bruger vandfri acetone, ikke?)
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Den filtrerede acetone opbevares i fryseren for at forsøge at krystallisere mere materiale, hvis intet andet krystalliseres, kan du lade acetonen tørre ved RT i en flad plade eller lignende for at genvinde materiale eller freebase.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Et forhold på 10 til 1? Det virker som ret meget acetone, ikke? Normalt får man ren hvid mdma med et forhold på 4:1.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Tilsætter du 36 % HCL direkte til den rå freebase uden opløsningsmiddel?
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
Meget sejt!

Det ser ud til, at de tilføjer direkte til freebase uden opløsningsmiddel, hvilket bekymrer mig lol
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Selvfølgelig kan du blande freebasen med opløsningsmiddel, før du tilsætter HCL, men senere vil du have brug for mere tid til at sætte blandingen ved 130C, fordi dette opløsningsmiddel vil blive fordampet, med HCL fra fryseren, freebasen er også kold, og det vil ikke være noget problem at undgå høje temperaturer under tilsætningen ;-)
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Vidste du, at MDMA ikke kan opvarmes med syrer til høje temperaturer? Produktet nedbrydes og er ikke længere ren MDMA.
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Syre neutraliseres med freebase og er ikke en sur blanding, hvis der var noget galt med processen, ville produktet ikke blive rapporteret af laboratoriet som 95 % ren MDMA.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Men altså:
I mine indlæg præciserer jeg altid:

"Jeg skriver det mest effektive i mit tilfælde, og til det, jeg har brug for, betyder det ikke, at det er den BEDSTE metode, men det betyder kun, at det er den BEDSTE for MIG.
Normalt kan jeg ikke lide at sende detaljerede metoder som denne, jeg er meget forsigtig med dem, fordi folk plejede at forstå, at jeg sender den BEDSTE og unikke metode med alle de sikkerhedsmæssige konsekvenser, den har, jeg foretrækker at sende komplet og konkret syntese ikke generelle metoder.


Alt fra en positiv holdning ;-) bare for at undgå denne slags diskussioner, der aldrig vil ende;-)
 

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
De fleste laboratorier kan ikke se forskel på MDMA eller MDDMA eller MDMMA, og de to første har også samme molvægt.

Kun NMR kan skelne mellem MDMA og MDDMA.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43

Jeg går ud fra, at du taler om ren "kemisk" acetone, ikke om acetone fra supermarkedet.
Hvad så med 99 %, som jeg kan få her?
 

chuckmcgill

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Er der nogen, der ved, hvad der sker, hvis ph falder for lavt, f.eks. til ph 2? Jeg har fundet ud af, at det går fra 7 til 2 meget hurtigt og spekulerer på, om det er værd at tage krystallerne fra acetone og behandle, jeg fik en god mængde krystaller
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Det burde være ok, fordi du har udvasket det i acetone. Mere syre giver bare flere urenheder.
Fik du store krystaller af at hælde den varme syrnede freebase i kold acetone?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Da jeg gjorde det tidligere ved 120C ja, fik jeg store krystaller nu ved 130C får jeg skinnende pulver

Tak for hjælpen.
 
View previous replies…
Top