Min første oplevelse med kokain - hjælp mig venligst

enrique

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 14, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
I går var min første oplevelse med koks, og i dag har jeg spørgsmål. Jeg har bestilt cola på Googles hjemmeside [SPAM], den var helt hvid, og efter den første dosis flækkede mine tænder, og
det var svært for mig at sluge. Kan nogen give mig råd, er det normalt, og hvad betyder det? Vil det have nogen konsekvenser?
Undskyld, jeg er ikke så god til engelsk, men jeg har brug for hjælp.
Vær sød at hjælpe mig,
Tak for alle svar.
 
Last edited by a moderator:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Et domæne, der blev oprettet for 3 uger siden, er codrucain.com. Det lugter af spam.
 

enrique

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 14, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Hvordan kan det være spam? da pakken kom hjem til mig
om 7 dage kom han hjem til mig.
 
Last edited:

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
257
Reaction score
279
Points
63
Hej med dig!
Kokain har en bedøvende effekt. Når det frigives fra nasopharynx til mundhulen, forårsager det følelsesløshed.
Det betragtes som normal praksis.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Jeg er kommet lidt sent ind i denne tråd, men du ved det sikkert allerede xD Det er normalt, og du har fået et virkelig rent produkt.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Er tanden revet af? Sæt det under UV-lys og se, om det har en flot glød, ifølge DEA's hjemmeside vil 85% + gøre det. Stort set alle på alle markeder siger, at deres ting er 90 %, 95 % eller mere.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Kokain er ikke så stærkt et smertestillende middel som de fleste andre "kainer" som lidokain eller benzokain. Jeg har haft den reaktion på kokain før efter at have spist 250 mg, men hvis du har snortet, ville det være meget, hvis det var kokain, men hvor er billedet?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Jeg har kun fået det én gang (Electric Mistresses), og det slog benene væk under mig, som om jeg lige var kommet hjem fra tandlægen. Jeg kunne godt forestille mig, at det blev beskrevet som "tænder, der blev revet af", men det eskalerede hurtigt!
 
Top