min erfaring med at blande 4mmc med thco.

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
For et par dage siden prøvede jeg at bruge denne kombination, jeg startede natten med 100 mg 4mmc og ca. 15 skud af en thc o vape. Jeg doserede begge dele ca. hver anden time, i alt doserede jeg 2 gange. Jeg blev meget dum, men også temmelig euforisk. Jeg var meget snakkesalig, jeg brugte hele tiden på at tale med en ven fra forummet. Jeg fik også lette dmt-lignende billeder, ligesom lavdosis dmt, og når jeg lukkede øjnene, kunne jeg se det klassiske hyperspace-billede (kalejdoskop). Min penis skrumpede ind til størrelsen på en tommelfingernegl. Jeg kunne også bare zappe ud, og tiden gik så hurtigt. Mine pupiller var KÆMPE store, men ingen røde øjne. Heller ingen hængende øjenlåg eller træthed fra thc'en, som jeg normalt får. Jeg lagde mig til at sove omkring kl. 6 om morgenen og fik den værste comedown dagen efter, men jeg sov igennem. Min puls var konstant over 100 bpm. Denne kombination var sjov, men jeg ved ikke, om den er den sikreste. Hvad er jeres erfaringer med denne kombination?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
15 hits - hold da kæft! Og wow, de oplevelser, jeg har set her, forbløffer mig altid. Jeg ville slå ihjel bare for at se nogle fraktaler en dag.

Min oplevelse var 'meget' anderledes. 100 mg lyder rigtigt i forhold til, hvad jeg konsekvent tog hver 3-4 time, da det var på sit højeste. Jeg gjorde det til en regel, at jeg skal ryge ukrudt, før jeg får lov til at begynde at tænke på flere ting i 'pulverform' lol, så jeg lavede fede bong rip-sessioner og derefter cirka ti minutter senere i går Meow Meow.

Den kombination i omkring 4 dage i træk (kunne ikke falde i søvn den første nat og sagde så 🤷‍♂️ og fortsatte med at få ALT husarbejdet gjort i løbet af de næste 3 dage HA)

De fleste oplevelser, jeg har hørt om det, er euforiske, og som du beskrev (selvom det visuelle er nyt for mig!), får det min hjerne til at gøre, hvad den får besked på. Ukrudtet holder det 'sjove' oppe, tror jeg, jeg ville kalde det, kreativitet, hvad som helst. Men i sig selv er jeg altid klar til en lur, Meow Meow siger NEJ, det er skidegodt lol

Jeg er glad for, at du havde det sjovt, men jeg er også glad for, at vi begge stadig er her og ikke ligger i en hospitalsseng et eller andet sted med hjertebanken!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Ahhh fraktaler, det er det, de hedder. Jeg tog 15 skud, fordi det er en lortevape, jeg købte i Grækenland. Jeg havde andre vapes, og jeg kunne ryge af på et hit.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Baggrunden for telegrammet var såååå trippy 🤪
 
View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
Jeg vil gerne give SSRI'erne skylden, men jeg er næsten holdt op med at tage dem, og der er stadig ikke sket noget, og før 2020, da jeg søgte efter enhver form for visualisering og begyndte at proppe en håndfuld svampe i halsen 🤢, fik jeg kun en kropsfornemmelse og et forhøjet humør. Det var altid meget rart, men igen, det lort, jeg har hørt jer sige, at I har set ... "Dragen kom ud af toilettet og tog mig med til Narnia, mens englene sang og spillede på harper ovenover".

Mens jeg sidder herovre og prøver at se, om jeg kan se farven grøn lidt mere intenst... Lyder jeg misundelig, siger du? Ja, det gør jeg! (Grøn af misundelse? Vil du måske sige? ;) )

Undskyld, jeg finder selv ud
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Helt ærligt, så er disse billeder ikke noget særligt, jeg lagde næsten ikke mærke til dem, jeg lagde bare mærke til, at tingene så mere mærkelige ud. Jeg så engang, at jeg havde en blond kone og to døtre i fremtiden, mens jeg var på dmt. Jeg foreslår, at du prøver dmt eller ayahuasca.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
Ayahuasca er måske det næste, da jeg slugte en hel DMT-gram pen i løbet af en weekend, jeg troede måske, at hvis jeg byggede det op, ville det hele ramme på én gang, alt hvad det gjorde, var kropsfornemmelse og var rart til søvn, at sige, at jeg var skuffet, ville være en underdrivelse.

"Du er ikke noget særligt", siger han, når alt, hvad du nogensinde har set, er præcis den verden, som den altid er blevet præsenteret for dig, er jeg sikker på, at du ville studse over selv den mindste ting, der "ikke er normal", som de siger, haha.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Man kan ikke bare drikke dmt uden en maoi 😂. Du kunne bare have røget det! Wtf mand, du spilder dyrebare stoffer!
DMT gav mig altid en kropslig rus, som om mine ben var foran min krop. Som om de er et par billeder foran, og min overkrop er bagud.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
Jaaa...

Jeg tror, du har fat i noget, min ven!

Mig? Affaldsmedicin?! ALDRIG!!! Jeg har hørt folk nævne MAOI'er i forbifarten, men det er det hele. Jeg har et nyt forskningsemne at gå i gang med nu! Jeg er lige så forfærdet som dig over muligheden for spild af narkotika, tro mig!!!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Måske er dit problem, at du har for mange monoaminooxidase-enzymer. Så måske kan et forsøg med en MAOI løse det hele for dig.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
Disse svar tager pusten fra mig lige nu:
DLT1iqel9d


Jeg har 1000 spørgsmål, der hvirvler rundt lige nu. Det største er: Hvorfor sagde min officielt statsautoriserede psykiater aldrig MAIO højt en eneste gang efter mere end syv recepter og over to år, hvor jeg kunne slå dem ihjel?

Typisk Kurt! Forsinket til festen som sædvanlig! 🥳
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
For de er faktisk ret farlige, men de moderne er ikke så farlige. På de ældre måtte man ikke spise ost eller chokolade, der var stærke kostrestriktioner.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
Jeg er så *****ing glad for, at jeg be*****tede mig for at snige mig ind på BB i dag, du har givet mig en masse at tænke over i dag, sir, virkelig tak!!!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Intet problem, bror, jeg foreslår, at du undersøger moclobemid og beder din læge om at udskrive det til dig. Det er en maoi uden kostrestriktioner.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
aha ja, DET gør hele forskellen! Der er ikke noget, jeg hader mere end lortegræs, men ok, skunk er vel bedre end INGEN græs overhovedet???
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Også en stor tak til @armanimani for at holde mig med selskab under denne rejse. Han er en fantastisk fyr.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
97
Points
28
Jeg vidste, at jeg kunne lide den fyr!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Jeg sendte ham en besked på telegram, men han har ikke svaret endnu, bare set mig. Måske blev han irriteret på mig, haha, jeg er irriterende nogle gange, når jeg er alt for snakkesalig. Jeg er nok bare for skør nogle gange. 🤪
 
Top