LSD-syntese fra ergotamin

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1

Introduktion
PiXSqn2KLe

LSD er et usædvanligt skrøbeligt molekyle, og nogle kommentarer er på sin plads med hensyn til dets stabilitet og opbevaring. Som salt er det stabilt på ubestemt tid i vand, kulde og fri for luft og lys. Der er to følsomme aspekter af dets struktur. Carboxamid-tilknytningens position, 8-positionen, påvirkes af basiske forhold eller høj pH. Gennem en proces, der kaldes epimerisering, kan denne position forvrænges og producere isolysergisk syrediethylamid eller iso-LSD. Dette produkt er biologisk inaktivt og repræsenterer et tab af en forholdsmæssig mængde aktivt produkt. Et andet og separat punkt af ustabilitet er den dobbeltbinding, der ligger mellem denne 8-position og den aromatiske ring. Vand eller alkohol kan føjes til dette sted, især i nærvær af lys (sollys med dets ultraviolette energi er notorisk dårligt) for at danne et produkt, der er blevet kaldt lumi-LSD, som er helt inaktivt i mennesker. Åh ja, og det overses ofte, at der måske kun er en uendelig lille mængde klor i behandlet vand fra hanen, men så er der også kun en uendelig lille mængde LSD i en typisk LSD-opløsning. Og da klor vil ødelægge LSD ved kontakt, er det ikke hensigtsmæssigt at opløse LSD i postevand.

Der er udviklet og rapporteret om mange syntetiske metoder til fremstilling af LSD. Alle starter med lysergsyre, og derfor er det blevet opført som et Schedule III-kontrolleret stof, som et depressivt middel, i henhold til føderal lovgivning. Amidet lysergamid, en komponent i flere sorter af Morning glory-frø, er også et kontrolleret stof og ifølge loven et depressivt middel.

Udvindingsproceduren for ergotamin fra tabletter er den samme
som idenne metode.

Udstyr og glasvarer:PwBNck7Wgo

Reagenser.

  • Ergotamintartrat (ET) 10 g;
  • Kaliumhydroxidopløsning (KOH) 6,7 g i 100 mL H2O;
  • Svovlsyre ~100 mL 2,5 N (H2SO4);
  • Diethylether (Et2O) ~200 mL;
  • Ammoniak (NH3) vandfri ethanolopløsning 50 mL 15%;
  • Vandig ammoniak (NH4OH) 50 mL 1% + 200 mL 1 N;
  • Diethylamin (Et2N) 7,1 g;
  • Chloroform (CHCl3) ~350 mL;
  • Phosphorylchlorid (POCl3) 3,4 g;
  • Magnesiumsulfat (MgSO4) vandfri ~100 g;
  • Hexan ~200 mL;
  • Tør methanol (MeOH) ~100 mL;
  • Tør d-vinsyre (0,232 g pr. 1 g LSD-base);
  • Destilleret vand ~ 500 mL.
L5zFy02Vux
9,10-Didehydro-N,N-diethyl-6-methylergolin-8β-carboxamid tartrat:
Kogepunkt: N/A;
Smeltepunkt: 200 °C;
Molekylvægt: 473,5 g/mol;
Densitet: N/A;
CAS-nummer: 17676-08-3.

Fremgangsmåde

d-Lyserginsyrehydrat
En opløsning af 6,7 g KOH i 100 mL H2O, under en inert atmosfære og magnetisk omrøring, blev bragt til 75 °C, og 10 g ergotamintartrat (ET) ( 1 ) blev tilsat i en 500 mL rundbundet kolbe. Reaktionsblandingen blev gul, da ergotaminet gik i opløsning i løbet af 1 time. Omrøringen blev fortsat i yderligere 3 timer. Reaktionsblandingen blev afkølet til ca. 10 °C med et eksternt isbad og syrnet til en pH på ca. 3,0 ved dråbevis tilsætning af 2,5 N H2SO4. Hvide faste stoffer begyndte at dukke op tidligt i neutraliseringen; ca. 60 mL svovlsyre (H2SO4) var påkrævet. Reaktionsblandingen blev afkølet natten over, de faste stoffer blev fjernet ved filtrering, og filterkagen blev vasket med 10 ml Et2O. De tørre faste stoffer blev overført til et bægerglas, suspenderet i 50 ml 15% ammoniak i vandfri ethanol, omrørt i 1 time og adskilt ved dekantering. Denne ekstraktion blev gentaget, og den oprindelige dekantering og det andet ekstrakt blev kombineret og filtreret for at fjerne nogle få hundrede milligram uønskede faste stoffer. Det klare filtrat blev strippet for opløsningsmiddel under vakuum, de resterende faste stoffer blev opløst i 50 ml 1% vandig ammoniak, og denne opløsning blev syrnet som før med 2,5 N H2SO4. De udfældede faste stoffer blev fjernet ved filtrering og vasket med Et2O, indtil de var fri for farve. Efter tørring under vakuum til en konstant vægt blev der opnået 3,5 g d-lysergsyrehydrat (2), som skal opbevares i en mørk, forseglet beholder.
418w0ErhlW

Lysergsyrediethylamid (LSD) fri base
En suspension af 3,15 g d-lysergsyrehydrat ( 2) og 7,1 g diethylamin i 150 mL CHCl3 blev bragt til tilbagesvaling under omrøring. Da den eksterne opvarmning blev fjernet, blev der tilsat 3,4 g POCl3 i løbet af 2 minutter med en hastighed, der var tilstrækkelig til at opretholde tilbagesvalingsbetingelser. Blandingen blev holdt ved tilbagesvaling i yderligere 5 minutter, på hvilket tidspunkt alt var gået i opløsning. Efter at være vendt tilbage til stuetemperatur blev opløsningen tilsat 200 mL 1 N NH4OH. Faserne blev adskilt, den organiske fase blev tørret over vandfri MgSO4, filtreret, og opløsningsmidlet blev fjernet under vakuum. Resten blev kromatograferet over aluminiumoxid med eluering ved hjælp af en 3:1 C6H6/CHCl3-blanding, og den opsamlede fraktion blev strippet for opløsningsmiddel under hårdt vakuum til en konstant vægt. Dette faste stof med fri base (3) kan omkrystalliseres fra benzen for at give hvide krystaller med et smeltepunkt på 87-92 °C
.
ERyurM0ndI

Lysergsyrediethylamid (LSD)-tartrat
Denne base blev opløst i varm, tør MeOH ved brug af 4 ml pr. 1 g produkt. Derefter blev der tilsat tør d-vinsyre (0,232 g pr. 1 g LSD-base), og den klare varme opløsning blev behandlet med Et2O dråbevis, indtil uklarheden ikke forsvandt ved fortsat omrøring (brug 100 mL RBF i dette tilfælde). Denne uklarhed sættes til en fin krystallinsk suspension (dette opnås hurtigere med seeding), og opløsningen får lov til at krystallisere natten over i køleskabet. Omgivende lys bør begrænses kraftigt under disse procedurer. Produktet blev fjernet ved filtrering, vasket sparsomt med kold methanol, med en kold 1:1 MeOH/Et2O-blanding og derefter tørret til konstant vægt.
Dethvide krystallinske produkt var lysergsyrediethylamidtartrat med to methanolmolekyler ved krystallisation, med en m.p. på ca. 200 °C med nedbrydning, og vejede 3,11 g (66 %).
UPMfwL8472
Gentagne omkrystalliseringer fra methanol frembragte et produkt, der blev gradvist mindre opløseligt og til sidst næsten uopløseligt, efterhånden som renheden steg. Et helt rent salt vil, når det er tørt og rystet i mørke, udsende små glimt af hvidt lys.

Medicin, der indeholder ergotamin
QA7edUW2Ix

Der er en liste over medicin, som indeholder ergotamin:
  • Mærkenavne: Belcomp-PB, Cafatine PB, Micomp-PB, Ergocomp-PB
  • Indeholder: Belladonna/koffein/ergotamin/pentobarbital systemisk

  • Varemærker: Bellergal-S, Spastrin, Eperbel-S, Bellamor
  • Indeholder: Belladonna/ergotamin/phenobarbital

  • Mærkenavne: Cafergot, Cafetrate, Wigraine, Ercaf
  • Indeholder: Koffein/ergotamin systemisk

Der findes mange forskellige lægemidler, der indeholder ergotamin. Du kan søge på Amazon eller andre søgeressourcer i dit land.
 
Last edited by a moderator:

pedrojosh

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 28, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej

kan jeg bruge denne ergotamin+koffein, men bruge lsd-synteseprocessen fra foster beer?
 

Altair

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kan dette gøres uden kromatografi?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Jeg vil ikke anbefale
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Er der nogen, der ved, hvilket mærke ergotalkaloid-tabletter der kan købes i Østeuropa (måske Ungarn) ... bortset fra dihydroergostuff og bromocryptin, som jeg meget gerne vil have en beskrivelse af, hvordan man sikkert debromerer dem. Tak på forhånd mine venner!
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Det er vanvittigt, vi har endda LSD-synteser her. Internettet er en fantastisk ting nu om dage.
 

Ergot

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Meget flot beskrivelse, tak for det!
 

ieatfungi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 10, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Yoyoyo, kan nogen måske hjælpe mig med at finde noget ergotamintartarat eller medicin, der indeholder ergotamintartarat, i USA? Enhver hjælp er værdsat ;)
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Har du nogensinde været heldig
 

Sneaky.Base

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 17, 2022
Messages
32
Reaction score
11
Points
8
General Patton deler ud af sin kærlighed til dem, der har brug for den. ❤️
 

Sneaky.Base

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 17, 2022
Messages
32
Reaction score
11
Points
8
3 gram lsd giver 20000 til 30000 doser, undskyld mit noob-spørgsmål, hvordan adskilte de denne nøjagtige lille mængde til blotter på 30000 doser?
Tnx for ethvert svar
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Ved at lave en opløsning i destilleret vand eller ethanol kan hver 1/4"×1/4" fane af blotteren rumme x mængde væske.
 

Sneaky.Base

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 17, 2022
Messages
32
Reaction score
11
Points
8
Kan smb lave syntesen med 0,1 af alle reagenser? (1gr ergotamin , 10 ml koh , 10 ml h2so4 , 20 ml diethylether, ...)
 

Ergot

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Jeg tror, at du vil miste alt produktet i de mange filtreringstrin imellem.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Jeg ved ikke, om det er så ligetil.
 

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
8
Points
8
Boss Jeg køber en LSD-opløsning, 100 mg i 5 ml vodka, og jeg vil gerne opbevare den på ubestemt tid. Jeg har nogle spørgsmål.
-Er det bedst i fryseren eller i køleskabet?
-Er det nødvendigt at boble argon eller nitrogen til opløsningen og fylde den tomme øverste del af dråbetælleren med den inerte gas eller vaseline eller noget lignende?
-Sæt et par mg EDTA?

Tak!!!

Jeg ønsker at opbevare i årevis.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hold beholderen tæt lukket. Opbevares køligt (brug -17-20 *C i fryseren) og tørt i velforseglede beholdere.
 

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
8
Points
8
tak mand, så det er ikke nødvendigt at gøre noget af det, jeg beskrev?
Vodkaopløsningen hermetisk i fryseren og intet mere?
Hvis der i dråberen er lidt plads med luft, fordi den ikke er fuld, er det ikke et problem?

kærlighed
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Jeg tror, det vil være nok.
 
Top