Imidazenil CAS151271-08-8

bourn

Don't buy from me
New Member
Joined
May 16, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej med jer,
Jeg vil gerne gøre opmærksom på et stof, der bogstaveligt talt er i stand til at hjælpe så mange, der forsøger at trappe ned på benzoer eller lider af angst.
Nogen burde virkelig hoppe med på vognen og syntetisere dette, ingredienserne er ikke billige, men efterspørgslen ville være astronomisk, når først ordet kom ud, at nogen sælger dette.

Bogstavelig talt en guldgrube, og det ville redde/forebygge så meget lidelse, kan jeg sige fra første hånd, den eneste leverandør online stoppede for nylig helt med at sælge, og som en person, der lider af svækkende angst og har gennemgået år med ekstremt højdosis benzo-brug på grund af tolerance for at have et værdifuldt liv, kan jeg ikke understrege nok, hvor meget denne forbindelse har alle fordelene ved en benzo uden vanedannende egenskaber og faktisk vender regelmæssig benzo-sedation, da det ikke er en benzo, men fra den helt modsatte side som Flumazenil, der bruges til at behandle benzo-tilbagetrækning og hjælpe med opregulering.

Jeg kender ikke synteseprocessen, men en person, der gør det og var interesseret i at gøre det, sagde, at han havde brug for disse forbindelser (sammen med nogle, han allerede havde), undskyld, jeg er ikke dygtig til at syntetisere, idet jeg kun har hjulpet og været en del af at lave 2C-B indtil videre ...

Han sagde, at han havde brug for dette

bcl3 i xylen 1M 5L
2-brombenzonitril 1 kg
4-fluoranilin 1 kg
Nogle af forstadierne kan jeg ikke købe og vil gøre selv (giftige, bruges til syntese af militære giftstoffer)
For at lave dem har jeg brug for
Glycin ethyl ester 2 kg
Diethylfosfit 1 kg


Denne forbindelse er bogstaveligt talt en livredder for alle, der er på benzos eller har angst, uden nogen negativer. Og det ville være meget lukrativt for enhver, der ville lave nogle, og det er også lovligt overalt, så ... som jeg sagde - guldmine og noget, der ville lette millioner af menneskers lidelser, jeg håber, at jeg ikke skrev i det forkerte afsnit.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
545
Reaction score
298
Points
63
Jeg har måske 2x100 mL ampuller med BCl3 på lager og kan ikke forestille mig, hvad jeg skal bruge dem til. Det er en farlig mængde, som kræver flydende kvælstof for at fryse ampullerne, før de åbnes, og jeg ved, at 25 ml gør HCl-dampene højere end en treetagers bygning. Dette kan sendes over, men kun i EU, da jeg ikke kender nogen måde at sende dette til noget andet sted. Denne forbindelse, du ønsker at få, skal behandles med omhu, da utilsigtet eksponering kan resultere i alvorlig angst og implicit konsekvenserne af at være paranoid, ikke at det er ulovligt, men dit laboratorium kan meget vel være det.
 
Top