Question Hvordan laver man salt uden en HCl-generator?

madafaka

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Hej med jer,

Jeg har alle de ting, der er nødvendige for NaBHr4-reduktion af p2p. Jeg ville bare stille dette spørgsmål. I *****ningen af syntesen er du tilbage med dcm + freebase, kan jeg bare slippe af med dcm ved at inddampe det (destillere det) og derefter blande freebase med acetone og tilsætte saltsyre?Jeg har kun hcl med vand (saltsyre), og jeg har ikke svovlsyre i øjeblikket til hcl-gasgenerator. Kan jeg bare gøre det som jeg beskrev?
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Du har brug for HCl, fordi du har lavet amfetamin hcl
 

madafaka

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Jeg ved, at jeg har brug for HCl, men jeg vil ikke lave gas, fordi jeg vil titrere det ud med 31 procent saltsyre.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Jeg tror, der er for meget vand i HCl 31%, så du mister produktet.
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18

Ja, du kan bruge vandig hcl og isopropanol i stedet for acetone. Bare tilsæt syre i små portioner, bland godt, vent og tjek så pH. Det tager lidt tid. Hvis dine opløsninger bliver lyserøde, betyder det, at du har tilsat for meget hcl.

1. Bland din freebase med isopropanol, og tilsæt HCL (aq)

2. Inddamp til sirup. Køl ned for at krystallisere.

3. Vask/omkrystalliser. Det bedste opløsningsmiddel til dette trin er varmt/kogende ethylacetat.
 

madafaka

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Mange tak for denne information. Jeg går ud fra, at jeg kan erstatte isopropanol med methanol, ikke?
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
ja, du kan bruge hvilken som helst alkohol. ethanol, methanol eller isopropanol. sørg for at fordampe alt, der koger <100 grader, inklusive vand. køl derefter ned, og det vil størkne.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Du bruger tøris og behøver ikke vente hele natten
U kaste freebase den samme acetone 1: 1 blanding var og kaste syre HCl eller u kan blande med acetone kaste til tøris omkring 20min og kaste til freebase og blande hurtigt dette alt om farve ikke bekymre dig u kan vaske med acetone og krystal vil være hvid
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
En, der ved, hvad han taler om.
At smide tøris i opløsningen sænker selve opløsningen. Men tøris er så kold, og pH er anderledes ved lav temperatur, som -80, hvis du tilføjer nok, så det vil højst sandsynligt faktisk være hvidt

Det er samme princip som at blæse HCl i din ikke-polære opløsning, men det er det stik modsatte princip.
 
Top