Question Hvor meget koster et kilo Alpha-PVP?

VamonosPest

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 9, 2022
Messages
20
Reaction score
25
Points
3
Jeg er interesseret i prisen på Alpha-PVP i din region

Spørgsmål
Hvor meget koster et kilo alpha-pvp?
Hvor meget er gadeprisen pr. gram?

Jeg ved, at det er et nemt stof at fremstille, men er det det værd i det lange løb, hvis man sammenligner
fortjenesten på andre stoffer i produktionsomkostninger og salg.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
675
Points
93
Dette produkt er ikke alment kendt, men det er en komplet analog til MDPV, som blev solgt i Europa for 3500-5000 euro pr. 1 kg.
Stoffet vil altid finde sin køber.
De vigtigste fordele er, at meget stærk stimulering med kokaineufori ved indgangen, små doser, evnen til at bruge rygning, enkel syntese fra lovlige reagenser.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Jeg tror, at du nemt kan få 5.000 dollars i USA. Med en dosis på 25 mg vil jeg gerne have 50 dollars pr. gram til at starte med. Jeg kender ikke en eneste person, der har prøvet det, der hvor jeg er i USA. Jeg ville med glæde betale $50/g. Jeg ville måske betale $100
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Jeg kan virkelig godt lide at ryge crack. Jeg er ligeglad med, hvad folk tænker, jeg kan stadig gøre alt det, jeg skal, og jeg behøver ikke at stjæle eller lyve. Det er dyrt. Jeg laver det selv, og det ender med at koste omkring 8-10 dollars pr. gang (65-80 mg kokainbase). Den imponerende styrke af a-pvp var det, der vakte min interesse. Det så ikke så svært ud at lave, men jeg er sikker på, at jeg ville dø hurtigt, hvis jeg havde 500 g.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Hej, jeg ledte efter information om dette lægemiddel, og jeg vil også gerne prøve det. Jeg har aldrig hørt noget om dette stof, som skulle være meget lig kokain? Man kan ryge og alt muligt, men jeg tror ikke, det er som kokain. Hvis det var som kokain, tror jeg, at jeg ville være berømt.
 

YoSpumoni

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 21, 2022
Messages
8
Reaction score
13
Points
3
Da mine "eventyr" med A-PVP var på sit højeste, fik jeg 3 kilo sendt til Midtvesten i USA for 5600 dollars, og da jeg solgte mit sidste gram, fik jeg 200 dollars for det. Nu kommer det værste: Jeg sad på de første 100 gram, jeg nogensinde bestilte, i næsten 2 måneder og tjente ikke en krone! Ingen, jeg kendte, ville overhovedet prøve det eller hjælpe mig med at flytte noget produkt i det område, hvor jeg bor. De var alle bange for det og var overbevist af nyhedsmedierne om, at de ville ende med at spise nogens ansigt af dem. Da jeg mødte et par mennesker, der boede i nabostaten, og som var regelmæssige brugere, holdt min telefon ikke op med at ringe. Det fortsatte i omkring halvandet år, altid i topkvalitet, og aldrig skar jeg i det eller tog nogen på i vægt. Derfor var der aldrig nogen, der forsøgte at røve mig, og de betalte altid forud. Efter WHO's forbud mod det røg prisen i vejret, og mit lager blev hurtigt tømt. Jeg havde aldrig troet, at det ville være umuligt for mig at skaffe mere, men jeg har ikke haft det en eneste gang siden. Den første lektie, jeg lærte, var, at man skal finde et område med et marked for sit produkt for at være rentabel. Den næste var, at man altid skal holde, hvad man lover. Det gælder dobbelt eller endda tredobbelt for din leverandør. Vær aldrig respektløs, og gå ikke på jagt efter en bedre aftale, hvis du allerede har en god aftale. Sidst, men ikke mindst, stol aldrig på en kvinde.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Der er to polske leverandører med APVP god kvalitet og hg kg pris. Det ser ud til, at mange kinesiske virksomheder (svindlere dominerer) sælger billigst den straffede apvp aphp mdpv 4mmc mdma osv. Jo mere apxp koster - jo større er chancen for, at du får det. Du skal spørge virksomheden om mere. Start med at søge på CAS for 4MMC Hcl på guidechem. Jeg prøver stadig at få det rigtige...
 
Last edited:

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Grunden til, at dette stof ikke er populært, er, at meth er stærkere, jeg har prøvet begge dele, og jeg kunne virkelig ikke lide effekten af apvp, alt det stigma for skør stimulering, når det blev prøvet (rygning), skete der ikke meget, og til spørgsmålet i min region (Bulgarien) er der ikke noget marked for nogen cathinoner, folk kan ikke lide nye kemikalier her og kan lide mere de gamle skoler.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Ja, jeg har ikke rigtig testet det, men apvp var et stort hit her, hvor de elsker pv mc, men jeg blev skuffet, da apvp virkede svagere end apihp (begge rene), og jeg har introduceret dem her. APVP burde dog være længerevarende og have større effekt ved massiv brug.
Ice har jeg ikke prøvet, men det er dyrere og lever sikkert op til sit tunge ry som breakingbad. MDPV, badekongen, kan dog konkurrere med det, så lad os få MDPV tilbage på et budget. Jeg går dog efter 'softie' APVP/APHP for nu
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Har ikke prøvet apihp, men apvp-test er nok til, at jeg er færdig med pv'er, og mdpv kan stadig være rc-konge, men jeg er sikker på, at meth-rekreation er bedre kun IV kan være der nogle perler i pv'er, men er sparket bedre end meth eller koks, tvivler jeg stærkt på, nogen iving kan fortælle os, da jeg ikke IV
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Jeg bruger ikke IV, men APVP er et godt IV. APVP er billigere og lettere at producere, og jeg håber at kunne få det fra Kina, så folk kan blive helt vilde igen. APHP er stærkere, kortere, forsinket effekt, en perfekt tvilling med to æg. Ice er uden tvivl stærkest, og det er problemerne omkring det også. Hvis Kinas plan lykkes, kan handelssælgeren skaffe mig Ice osv. fra Sydamerika. Alt er lavet i Vietnam osv. uden for Kina af tidligere kunder til virksomheden før det store forbud i Kina. Åh, jeg har investeret hele mit liv i at få den bedste succes, men jeg er stadig bare en dårlig mund.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Levo-A-PVP (den rigtige krystal) var det stof, der blev brugt til at reseblinge crack mere end nogen anden stimulans, men det. Drigets kardiotoksiske profil gør det bare ikke sikkert...
 
Top