DON - aktivitet

Bigcrystal

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, mit navn er noname ;)
Jeg vil gerne spørge dig om din mening om DON Jeg har læst et par rapporter, men det er svært at få en objektiv evaluering fra en ekspert.
Alexander skrev om stimulerende virkninger svarende til amfetamin....
Men hvad betyder det? Er der en eufori som efter amfetamin? Er der visuelle og psykedeliske effekter ved højere doser?

Det ville være rart, hvis nogen ville kommentere, fordi jeg ikke ønsker at spilde reagenser ;)
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
264
Reaction score
282
Points
63
Hej! Hvad angår DON, er det usandsynligt, at du finder noget relateret til de klassiske effekter af amfetamin der (med psykostimulerende effekter til stede i varierende grad).
Desværre er der ingen studier, der undersøger psykoaktiviteten af dette stof såvel som dets farmakologiske parametre. Men ved at opsummere de tilgængelige case- og rapportdata samt baseret på molekylets struktur, stoffets derivater og dets lighed med andre molekyler, er det muligt at konkludere om dets virkninger.
Doseringen af DON bør starte med 3 mg, og hvis du er en erfaren bruger, kan du starte med 4-5 mg (men ikke mere!). Faktisk er DON forskellig fra DOx-klassen. Varigheden er generelt omkring 7-8 timer, og de fremherskende effekter er "milde psykedeliske effekter" (ved en dosis på 2-3 mg), visuelle og auditive hallucinationer (ved en dosis på 5-10 mg) og entheogene og psykostimulerende effekter.

Hvis du be*****ter dig for at syntetisere det, så prøv D-enantiomeren, og sørg for at dele dine følelser her.
 
Top