Findes der stadig fentaloger i 2022?

Just*****MyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
5
Points
3
Hej. Jeg håber, at dette er det rigtige forum, men jeg tænkte på, om fentaloger faktisk stadig findes? Alle på Reddit og Dread siger nej, men jeg kan ikke tro, at en kemiker ikke ville tjene penge på det for at være ærlig.

Og da jeg lige er gået glip af den guldalder, ville jeg dø for at prøve noget som FuF eller AcytylFentanyl, hvis det er tilgængeligt på det mørke net, så lad mig det vide! Åh, og til dem, der straks hader Fent, vær venlig at komme ud. Det er kun forfærdeligt, når skoddealere sælger det som heroin eller blander det i andre ikke-relaterede stoffer.

Hvis du tager pis på Fentanyl med vilje, bør du vide, hvad du roder dig ud i, mener jeg. Og tak for hjælpen :)
 

Dopey4

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1

Vær hilset,
Jeg var med i guldalderen, og det er en skam, at føderale agenturer truede markedsmoderatorer og i det væsentlige fortalte dem, at hvis Fent eller Fentalogues blev solgt åbent, ville de være mere tilbøjelige til at gå efter markedet. Så nu er alt opført som China White eller syntetiske opiater.

I guldalderen var min favorit MAF. For at besvare dit spørgsmål skal du slå prøver op på drugdata.org. Du vil se masser af forskellige varianter af fent. Det eneste sted, jeg har set en liste, er kinesiske hjemmesider, og jeg nægter at købe noget, der ikke er deponeret. Jeg kan også se på priserne, at der er noget galt. For mange år siden havde jeg en leverandør af karf. Dengang kostede det 550 dollars pr. gram, og sælgeren indrømmede, at det var blevet skåret betydeligt ned. Leverandøren rådede også købere til at åbne med handsker og maske og til at skære yderligere, da du ellers risikerer liv. De anbefalede også stærkt at bruge Vmixer. For nylig stødte jeg på en kinesisk sælger, der hævdede at sælge 5 g ren carf for 850 usd. Jeg kalder det bullshit. Men måske er det Carf med skide meget cut!

Grunden til, at jeg ved, at fentaloger stadig eksisterer, er udelukkende på grund af drugdata.org. Du ser en bred vifte af forskellige slags fent & fentalogues. De fleste sælgere har dog ingen anelse om, hvad det er, de sælger. Personligt tror jeg, at guldalderen var mere sikker. Dengang diskuterede folk, hvor meget de tilsatte pr. gram for at gøre en gift til noget, der kunne indtages. Gennem mine egne erfaringer lærte jeg også, hvilke sorter jeg kunne lide og ikke lide, og hvilke der simpelthen var for stærke til, at jeg gad bruge dem. Tjek drugdata.org, så kan du se, hvilke sorter der findes derude.

Det er uheldigt, at de kinesiske hjemmesider beder dig om at købe bulk fra starten, og det er ikke escrow. Jeg lærte min lektie ved at bestille forfalskede cigaretter. Selvfølgelig kom de aldrig, og skærmnavnet forsvandt bare. Hvis jeg ikke kan regne med, at en karton cigaretter til 30 dollars kommer frem, tør jeg ikke risikere 10 g fentalogue eller methaqualone.
 
Last edited:

Just*****MyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
5
Points
3
Tak for dit svar. Jeg har måske fundet et legitimt sted, hvor du i det mindste kan købe zener og nogle fentaloger. De opererer fra HK og ikke Kina, så det ville tjekke ud. Webstedet var også ekstremt svært at finde via søgemaskiner, som jeg ser som en god ting, fordi du på google kun får kræftfremkaldende urelateret og svindlende lort.

Det er sjovt, fordi jeg blev afhængig af opis på grund af kræft og kemo. Begyndte med oxy, derefter heroin, derefter rc'er og nu er min tolerance så høj, at fent hcl ikke engang gjorde noget for mig. (Jeg havde en legitim leverandør fra Indien i et stykke tid, og han sendte sine ting og kom her på 5 dage(!!), mens indiske ting normalt ikke engang kommer gennem tolden og tager uger, da jeg er i det vestlige EU. Men han blev retarderet, og nu er han desværre væk. Han var også i stand til at syntetisere carfent, da han arbejdede på et apotek/en fabrik, hvor de stjal produktet fra tid til anden.
Han hævdede, at 1g carf ville være 1000usd, som jeg var klar til, men jeg manglede pengene på grund af at blive snydt så ofte. Hans fent var dog ægte, og jeg fik det altid, og han havde laboratorietest til at vise renheden, som var 98%. En skam, at jeg mistede denne fyr. Hvis nogen vil kende hans e-mail, skal de bare sende mig en besked, måske kendte du ham også. Jeg vil bare gerne vide, hvorfor han blev en retard og faktisk snød mig for 200 dollars sidste gang, og for en anden fyr stjal han yderligere 300 eller deromkring ... da han søgte fent og carf i Australien og var oppe på at købe op til 10k i legitime farmaceutiske opioider pr. måned ...

må jeg have mistet 3.000 til disse svindlere. Hvis nogen ved noget eller kan hjælpe, er I velkomne til at skrive til mig. 😭
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
I mange år har jeg beskæftiget mig med produktion af forskellige psykoaktive stoffer.
Fentanyl og dets analoger er meget nemme at fremstille.
De bedste analoger er 3-methylfentanyl og carfentanil.
NPP er meget let at fremstille.
2-phenylethylamin fås let fra benzylcyanid.
Når det kondenseres med acrylater, giver det usubstitueret NPP, og ved tilsætning af yderligere acrylater kan vi få en substitueret NPP.
For at få uerstattet fentanyl tager vi den sædvanlige NPP og tilføjer en analinogruppe.
Derefter omrøres ANPP i et opløsningsmiddel og tilsættes propionylchlorid og omrøres i 8 timer. Opløsningsmidlet tages flygtigt. Et døgn senere flyver han selv væk og tilbage er et bundfald af fentanylhydrochlorid, som har en høj renhed. (ANPP skal i første omgang renses).
Som jeg forstår det, er det forbudt at sælge fentanyl og dets analoger på forummet.

I dette tilfælde kan jeg tilbyde dig den sidste fase af ANPP eller enhver anden substitueret, som du i en fase kan konvertere til det produkt, du har brug for, uden at have kemisk viden.
 
Last edited:

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Jeg kan hjælpe dig med 4-anilino-N-phenethylpiperidine.
Pris
1 g sammen med et acyleringsmiddel koster 600 euro.
10 g sammen med et acyleringsmiddel koster 5000 euro.

Fra 1 g af mit produkt får du 1,3-1,33 g fentanylhydrochlorid.
Hvid farve med renhed over 95%-98% hydrochlorid.

Fentanylhydrochlorid af høj kvalitet indeholder ca. 2500-3000 enkeltdoser til den gennemsnitlige forbruger.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
41
Reaction score
16
Points
8
Hvilket udstyr og glasvarer bruger du til syntese af fentanyl og analogerne?
 

kpn

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2023
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
Ja, der er masser af fennyloger derude. Her i Canada har vi fået noget godt blåfarvet fent, det er skåret, men stadig superstærkt og testet i høj kvalitet, godt at ryge, godt at skyde (jeg mente, at det er skåret med nogle inerte ting, ingen andre psykoaktive stoffer).
 
Top