GØR DET SELV: Bærbart laboratorium (stinkskabe til at gå ind i)

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Hej folkens,

som titlen siger, tænkte jeg på gør-det-selv-stinkskabe.
En emhætte er generelt en god tilføjelse til et laboratorium, men hvad med at skabe et system, der udsuger og omdanner alle dampe og al luft fra laboratoriet, mens det ledes til de samme rør, som kommer fra hovedudsugningen, der er placeret ved siden af røgkilderne?

Det, jeg grundlæggende mener, er at tilføje et andet udsugningssystem til laboratoriet ved siden af det system, der bruges til at udsuge dampe direkte fra reaktorer osv.

På de følgende billeder vises et fantastisk laboratorium, der er offentliggjort i et indlæg fra forumadministrationen:

NH9U78mdXb


At rummet er dækket af plastik er fantastisk, da laboratoriet let kan demonteres uden at efterlade beviser (f.eks. lejeboliger) i tilfælde af en nødsituation.
En god tilføjelse til det ovenfor beskrevne laboratorium er også vandfilteret (højre hjørne), som burde rense dampene endnu mere.

At gøre dette koncept bærbart og placere ekstra udsugnings-/ventilationssystemer ville gøre det endnu mere velegnet til mange mennesker, der leder efter lokaler til at etablere en butik i.
At finde permanente steder er ikke kun en øget risiko, men også meget vanskeligt for mange, og derfor tænkte jeg, at jeg ville starte denne tråd her for at diskutere ideen om fuldt bærbare laboratorier.

Her er, hvad jeg har fundet på nettet, og jeg synes, det er fantastisk som et transportabelt laboratorium, der kan placeres i et lejemål i en kort periode:

R4W0nFeESk

(ovenstående billede: fremhævning af røgsugere i loftet)
U67Q48zxiM


(ovenstående billede: fremhævning af ekstra flytbar røgsuger + folie, der ikke kan ses igennem)

Jeg tror, at det eneste, der mangler her, er en stærk plastik, der dækker gulvet for at undgå, at spildte reaktorer ødelægger gulve i bygninger og efterlader beviser.

Hvad er dine tanker om dette med hensyn til sikkerhed og generelt med hensyn til funktionalitet som et laboratorium?
Er der måske noget, du vil tilføje?

Med venlig hilsen,

Koko
 

Attachments

  • usrXGveKhg.png
    usrXGveKhg.png
    149 bytes · Views: 206

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
Growbox og du har det samme, men røgen fra syren skal ud af formen, eller du skal arbejde med syre udenfor.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Det har jeg ikke tænkt på!

Indløbene til ventilationsrørene er perfekte, tak fordi du tilføjede det.

A7WqQVBtxv
 
Top