• Vítejte v české sekci fóra. Nezapomeňte, že zveřejňování kontaktů (jabber, telegram, signal a další) bude mít za následek trvalý ban! Pokud se rozhodnete něco koupit nebo prodat bez použití escrow a přijdete o peníze, nebudeme vám moci pomoci.

Xyrem/GHB Er der nogen, der fremstiller GHB?

random1

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 30, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Čau místní konmunito. Er der nogen, der fremstiller GHB? Af hvad? Af hvad? Hvordan? Jeg har hørt, at det bedste graffitirensemiddel i vores område er det, der indeholder mest gamma-butyrolacton, ikke? Og hvilken proces bruger du? De siger, at graffitifjerneren kun skal "skrælles af", så jeg antager, at to lag adskilles i denne "mor", så det øverste er GHB? Eller er det mere kompliceret? :-D Tak
 

Voczkoe

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 22, 2024
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Lægger man det øverste slim ovenpå, står man tilbage med GHB. EZ.
 

vobecneviemteraz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 26, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kan du beskrive det lidt mere detaljeret? Graffitirens indeholder 90 % GBL, og 10 % er blandinger. Skal de filtreres fra eller destilleres? Hvordan fjerner man det helt præcist? Bruger man en opløsning eller hælder man NaOH direkte i graffitirenseren? Hvor meget NaOH? Skal jeg tjekke pH-værdien bagefter?

Tak for hjælpen
 

vobecneviemteraz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 26, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Skusal som rozne postupy, ale vysledok je vzdy takyto...spodok je kalny a hore biele kusky nieco tuheho a nad tym dalsia vrstva
JtYjHOA*****E
 

Attachments

  • wsN5YMHzBi.jpg
    wsN5YMHzBi.jpg
    4 MB · Views: 3
Top