Question cocayne

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
23
Reaction score
6
Points
3
Hej, jeg så denne syntese på internettet, der mangler mange oplysninger, men succinaldehyd og acetonedicarboxylsyre ser ikke ud til at være vanskelige at få fat i.

Der mangler information, men kunne det virkelig være rentabelt at syntetisere kokain uden kokain?
OUX0MTGpwK
1024px-RobinsonSchoepf-UV_4.svg.png



undefined


Når man tager prisen på kokain i betragtning, ser det ud til, at det kunne være levedygtigt.
Hvad jeg ikke ved er, hvordan man kan esterificere en syregruppe i
Acetonedicarboxylsyre, uden at den anden syregruppe esterificeres.

Jeg håber, at jeg kan hjælpe nogen med hjælp fra alle de professionelle på forummet.
https://es.wikipedia.org/wiki/Ácido_acetonadicarboxílico#
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Der er blevet talt meget om det i årenes løb, og den generelle konsensus er, at en person potentielt kan tjene på det, men ikke for meget. Sandheden er, at du sandsynligvis ikke kan tjene penge. Bunden er nået ud af markedet. Kokain er billigere og renere nu, end det var i 1985. Meget billigere. Når du så regner renten ud, vil du se, at kokain ikke er oldtidens dyre overklassestof. Kokain er middelklasse. Jeg lavede nogle beregninger den anden dag. Jeg sagde: "Da jeg var ung og knap nok gammel nok til at drikke, kostede kokain 100 dollars pr. gram, der hvor jeg var. Året er 1999. Spol frem til 2024. Jeg købte et gram kokain for 700 dollars i sidste måned. 25 dollars pr. gram. Det er billigt. Lad os sige, at jeg betalte dobbelt så meget, som jeg gjorde, og at et gram kostede 50 dollars. Det er 1/2 af prisen i 1999. Tænk nu på inflationen og spørg Google, hvad en dollar fra 1999 er værd i 2024. $1.75. Så grammet til 100 dollars i 1999 er 175 dollars i 2024. Den faktiske pris er 50 dollars
Mindre end 1/3 af 1999-prisen
Men jeg fordoblede prisen, så i virkeligheden er det
mindre end 1/6 af 1999-prisen
 

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
23
Reaction score
6
Points
3
Kokain er praktisk talt aldrig rent, hvor jeg er, hvis du køber et kg kokain, vil du se, at det kommer skåret fra Sydamerika og ankommer i 70/80 % og koster 28.000-30.000 euro. Jeg ved ikke, hvordan det kan være, når man tager i betragtning, at 1 kg ravsyre koster 100 € pr. kg, og citronsyre koster omkring 10 € pr. kg, jeg tror, der er en ganske stor fortjenstmargen. Jeg vil ikke være i stand til at gøre det, men jeg tror, at nogen med viden kan tjene mange penge.

Det ville være rart, hvis nogen forklarede den komplette syntese for den, der har brug for det, og jeg tror, at kun de professionelle i dette forum kan gøre det.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Der findes mindst et halvt dusin forskellige synteser for kokain. Der er phenyltropaner og andre kokainanaloger, som er langt lettere, og så er der ting som WIN- og WF-serien, substituerede kokainanaloger, der blev fremstillet af kokain som troparil, hvoraf nogle er op til 60 gange så potente. Det er grunden til, at syntetiseret kokain ikke er så populært, som man skulle tro. For de samme penge kunne man lave noget langt mere potent.
Jeg skal fortælle dig en hemmelighed. Hemmelighedens navn er 2-Cmt. 2-carbomethoxytropinon. Kineserne vil sælge det til dig for 10 dollars pr. gram.

Og som en sidste ledetråd vil jeg sige til dig, at du skal bruge søgemaskinen.
 
Top