amfetamin udstyr

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg har sendt beskeder til et par eksperter, men ikke fået svar vedrørende køb af udstyr, men ikke fået noget svar? Er der nogen, der kan hjælpe?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
164
Points
43
vores eksperter har meget arbejde med os :)

køb hvad vil du have? hvilket udstyr har du brug for?
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hej, tak for dit svar, kan jeg sende dig en privat besked?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
164
Points
43
Ja, men jeg er ikke ekspert, og i det offentlige rum er der mange, der kan prøve at hjælpe dig. :)
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Jeg har bare brug for alt til at lave ting i større skala, så jeg venter, indtil en af eksperterne vender tilbage til mig, jeg ved, at de sandsynligvis har travlt med webstedet, tak makker
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Det første modspørgsmål vil være, om du også har udført syntesen med succes i laboratorieskala, og om du er bekendt med alt.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
33
Points
18
Kondenser med et rør inde i et større rør, den ydre del isoleret fra systemet med silikone eller noget andet passende, udstyret med vand ind og vand ud, virkelig nemt.
Eller batch reacor, hvis budgettet tillader det, mister Patton har en god tråd om dem.
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hej kammerat, sandheden er, at det sandsynligvis er det eneste, jeg ikke har været involveret i narkotikahandel lol, men jeg har en stor mulighed for at lave nogle ting i større skala, jeg har bare brug for nogen, der kan fortælle mig absolut alt, hvad jeg har brug for for at lave en god batch i større skala og guide mig gennem trinnene, budgettet er ikke et problem, jeg er nybegynder, men lærer hurtigt, det ville være meget værdsat, hvis jeg kunne få nogle solide retningslinjer, selvfølgelig ville jeg prøve det i mindre skala til at begynde med, men enhver, der hjælper mig med dette, har jeg ikke noget imod at give dem noget
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Tak makker, læs venligst mit næste indlæg, hvis du kan hjælpe?
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Undskyld, jeg mente mit sidste indlæg
 

dark_side_of_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 23, 2022
Messages
35
Reaction score
15
Points
8
Tal med priv. Skriv, hvad du vil lave af ampuller eller andre stoffer. Jeg vil hjælpe dig med at færdiggøre alt udstyret
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Hej. Med andre ord, at smide en stor portion ud af ingenting, som om vi bagte en kage. Det bliver svært, tror jeg, selv for eksperterne her, du får faktisk brug for folk, der har erfaring med at kaste en stor portion ud af ærmet og gøre det hos dig. Du vil ikke kunne gøre det alene, tror jeg, uden at tvivle på din evne til at lære eller dine færdigheder i det hele taget. Kontakt eksperterne direkte, fortæl dem, hvad du har, og hvad du har tænkt dig at gøre, måske er der en løsning.
Jeg ønsker dig held og lykke med dit forehavende.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
33
Points
18
Fortæl os, hvad du mangler, eller hvor du har problemer med at forstå.
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Undskyld, jeg mente mit sidste indlæg
Tak skal du have
 
Top