4mmc, er det obligatorisk at krystallisere det?

ifeelsorry

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2024
Messages
49
Reaction score
4
Points
8
(4mmc) Efter forsuring og filtrering og vask med tør acton får vi meph-pulver. Kan vi indtage det pulver efter tørring? Eller skal vi krystallisere det? Ligesom er det obligatorisk? Jeg ved, at det gør vores produkt rent? Men hvad nu hvis vi springer krystallisering over?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Så er den svag og fuld af lort, så du er nødt til at tage meget mere. Det bliver ikke så sjovt. Lad for guds skyld være med at sniffe det. Du kan rense det på andre måder, men omkrystalliseringer er billige, og krystaller er industristandarden. Det er den eneste måde at få krystaller på. Jeg tror ikke, man kan lave A-kvalitet uden to omkrystalliseringer. Jeg har set krystaller, der var 6 måneder gamle, og som lignede klynger af kvarts.
 

ifeelsorry

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2024
Messages
49
Reaction score
4
Points
8
Ja ja, min er uforbrugelig, indtil jeg krystalliserer, kan du fortælle mig, hvilken type pulver ting jeg kan tilføje i 4mmc for at gøre det, vægt mere, mine venner fortalte mig, at ting, jeg laver, og den, der er tilgængelig på markedet, har meget stor forskel, min er meget stærk
 
View previous replies…

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
55
Reaction score
45
Points
18
Deals
1
Ja, du har magisk 4mmc lol
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
55
Reaction score
45
Points
18
Deals
1
Du er den eneste på hele hjemmesiden, der har problemet med "for stærk" 4mmc. Så magisk 4mmc
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
23
Reaction score
20
Points
3
"Stærk" er ikke ensbetydende med "god". Overvej spørgsmålet om at springe krystallisering over, og du vil finde ud af, hvad der gør det "stærkt", og hvad det faktisk betyder, i det mindste i kardiovaskulære termer.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Nej, det støtter vi ikke her. Giv dem flere penge. Kloge mennesker betaler for kvalitet, og det er der flere gode grunde til. Det vejer allerede 50 % mere end kvalitetsvarer lige nu.
 
Top