Question 3D-printning pillepresse stanseforme

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
45
Reaction score
11
Points
8
Jeg har i meget lang tid ledt efter en god kilde til pilleudstansere.
Jeg ved, at Alibaba osv. har dem, men importen til Europa og tolden er mit problem.

Min plan var kun at printe spidsen med logoet på en eller måske to sider af stempelformene.

Jeg har allerede matricer uden logo, så hvis der er et materiale, der kan udskrives i 3D og er robust nok til et par dokumenter med udskrifter, ville det være nok.
På grund af størrelsen/prisen på printet vil det ikke være et problem at skifte en logospids efter et par tryk.

Er der nogen, der har erfaring med 3d-printere og kan fortælle mig, om den idé kan fungere?

At være i stand til at producere en pillepresse med lovlige/tilgængelige dele og en 3d-printer ville være en fed idé, som går i tråd med ånden i dette forum!
 

r4In3r

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 7, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej,
selvfølgelig er dette muligt. Hvis du vil have den højeste opløsning, skal du bruge sla-printere. Disse kan opnå opløsninger helt ned til 25 mikrometer, men de er dyrere end fdm-printere. Men med disse kan du forbedre din opløsning ved at bruge en dyse på 0,2 mm. Med fdm-printere skal du bare sørge for at bruge 100 % fyld for at gøre matricerne så stærke som muligt.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1

r4In3r

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 7, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Ja, det ville være en god start. Jeg tror ikke, det er nødvendigt at støbe, ellers ville jeg prøve først uden, bare det rå print. Hvis du har en presse, hvor du bare indsætter nogle matricer, ser jeg ikke noget problem.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1
Jeg overvejer at købe en, medmindre nogen kommer mig i forkøbet.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
191
Reaction score
78
Points
28
Deals
9
ting som det, du gør af stål
det er et lille element, du kan bestille det hos en virksomhed, der har cnc-maskiner

det er et lille print og kræver god opløsning, så en fdm-printer er ikke det bedste valg, fordi det arbejde, der skal til for at færdiggøre det, vil være meget hårdt og ærligt talt umuligt.

de fleste harpikser til fotopolymerer har ikke sådanne atributter som polymerer til fdm. Normalt er de ikke rigtig stærke, og de vil bare slibe fra enhver kontakt.
Selvfølgelig er der mere specifikke harpikser, faktisk er der meget mere at vælge imellem end "klassiske" udbredte polymerer. Men de er meget dyre, og man skal vide, hvordan man bruger dem for at få gavn af deres egenskaber.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
191
Reaction score
78
Points
28
Deals
9
Det vil fungere, men der vil være en masse bøvl, og det er efter min mening ikke det optimale valg.
bare find en lokal ung maskinbygger, der har boremaskiner, og han vil gøre det for dig for ikke engang 50 euro eller deromkring
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1
Det er bedre end at betale 20.000 for en professionel maskine, der altid kan indstilles til det, der er nødvendigt for at få et billeddesign i lille skala udført ved hjælp af forsøg og fejl.
 

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Hej, hvilken maskine har du? Jeg har nogle matricer, som jeg kan sælge dig, eller hvis du kan hjælpe mig med min tilgang til at syntetisere mdma, vil jeg tilbyde dig nogle.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1
Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvilken 3-D cnc/fræsemaskine der ville være billigst til at lave små detaljerede pillestempler.

Hvad har du brug for hjælp til i synth...!
 
View previous replies…

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Vi misforstod hinanden. Jeg kan forsyne dig med tamponer, jeg har den kinesiske kontakt. Men jeg har brug for at kende modellen på din maskine eller i det mindste størrelsen på dine matricer. 37 mm? Jeg har brug for hjælp til at komme i gang med syntese, fordi jeg gerne vil producere mdma til at putte i mine piller. Jeg er ny inden for kemi, men jeg lærer meget hurtigt og er meget, meget motiveret. Jeg har allerede forstået processen via pmk, men jeg forstår, at denne rute nu er lukket ...
 

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Tak for rådet, jeg vil prøve at lave noget research om emnet. 😘
 

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Efter lidt research har jeg læst, at Bk-mdma er mindre kraftfuld og holder kortere tid end mdma. Jeg vil gerne syntetisere mdma (lad mig forklare, jeg laver mine egne piller, men mdma er for dyrt at købe (og man kender aldrig rigtig kvaliteten), så min fortjenstmargen er for lav. For at løse mit problem er jeg nødt til at syntetisere mdma). Jeg er meget motiveret og lærer hurtigt.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
452
Reaction score
692
Points
93
En tabletpresse skal være lavet af metal, fordi den har brug for stærke dele til at printe og en masse kraft til at forme en tablet. De mindste presser vejer fra 100 kg. Jeg tror ikke, at man kan lave sådan en enhed på en 3D-printer i hjemmet af plastik. Hvis du virkelig har brug for at printe et lille antal tabletter, er den bedste løsning en indkapsling. Eller du kan købe en tabletpresse fra Kina. Eller du kan lave en presse på en CNC-fræser i henhold til tegningerne.
 

r4In3r

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 7, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Jeg ville kun printe de dele, der har designet på sig. Altså kun matricerne og holde dem så flade som muligt. Resten skulle være af metal.

Jeg var interesseret i, om det kunne lade sig gøre, og testprintede nogle matricer. De fungerer perfekt. Jeg printede dem med en 0,2 mm dyse på en fdm-printer. Jeg tror, at de er perfekte til afprøvning af designs eller lave mængder.
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
45
Reaction score
11
Points
8
Wow, det lyder fantastisk!
Min plan var præcis den samme, har du printet hele stemplet, som er fastspændt i pressen?

Kan du vise os et par billeder?

Det ville være super interessant, fordi jeg ejer en pillepresse uden stempler, så det ville være en total game changer for mig at endelig få det til at fungere igen !!!
 

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Jeg har en thdp 3, der vejer omkring 30 kg.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1
For at få den til Storbritannien skulle man skille den ad og sende den i småstykker. Jeg bad den kinesiske sælger om at gøre det, og det nægtede de fuldstændig.
 

Eddybeaumont

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Oct 12, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Hvis du hjælper mig med at producere mdma, kan jeg hjælpe dig med at finde din lykke (jeg har DEN kinesiske kontakt, du har brug for!!!)
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
243
Points
43
Deals
1
Masser af information i forummet om BMK
 
Top