Question Proč se Vicodin zdá být tak neobvyklý?

JukoAndy72

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Nejsem odborník na opioidy, možná se oxidy syntetizují snadněji; vím jen, že mě šokuje, že o tom nemohu najít jediný příspěvek.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Moje zkušenost je taková, že lidé většinou chtějí velké věci, jako je například Oxy. Jen je to teď těžké, protože se musíte starat o fent
 

JukoAndy72

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Myslím, že jsem nikdy nebrala oxy, ale vicodin, když jsem byla mladší, působil skoro jako dlouhotrvající kokain; ale mám tu adhd, takže výsledky se mohou lišit.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Samotná značka se již nevyrábí, ale myslím, že tento termín zná více lidí než některé jiné, například loraset nebo loratab a Norco, které se v USA již také nevyrábí. Hydrokodon je asi tolik a kvůli všem soudním sporům a potírání opioidů jsou problémy s dodávkami, takže se nyní vyrábějí pouze generika a velká část z nich se pravděpodobně v USA nevyrábí. Oxy je také vždy populárnější a byl č. 1. 1 předepisovaným lékem proti bolesti po mnoho let v USA, dokud nezačaly bs s crackdown, ale to může být stále? A ano, na každého působí trochu jinak. Pokud však chcete skutečný oxy nebo dros, můžete je získat zde.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Je také regionální. Tam, kde jsem vyrůstal já, jsou všechny hydrochloridy vicodan, a tam, kde vyrůstala moje žena, jsou všechny hydrokodony Lortab. Já jsem o "lortabu" nikdy neslyšel, dokud mi nebylo téměř 30 let.
 

JukoAndy72

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
9
Reaction score
1