Z čeho je nejlepší vyrobit olej A (olej PMK/BMK nebo prášek)?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Jsem začátečník a chci se naučit, jak vyrobit olej A !

Který z nich je nejlepší pro začátek procesu:

BMK olej nebo BMK prášek
A
PMK olej nebo PMK prášek

Který z těchto 4 olejů nebo prášků je nejlepší pro výrobu A-oleje ?
..............

za druhé, je to obtížný proces, aby se z nich stal A-olej ?????!
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
30
Points
18
BMK (P2P) - Je prekurzor zařazený do seznamu 1 pro výrobu amfetaminu, především pervitinu. Pravděpodobně se díváte na glycidát BMK, který lze přeměnit na keton a ten můžete použít k výrobě amfetaminu. Není to nejlepší postup, ale je to snadné, pokud máte všechna činidla .

PMK se používá pro výrobu MDMA.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Co byste mi doporučili použít k vytvoření čísla oleje a Cas ?

Apaan je těžké sehnat, ale BMK a PMK jsou snadno dostupné.

Pokud použiji glycidát BMK, bude z něj kvalitní olej ?

Jaké jsou další možnosti, které mohu použít k jeho výrobě ?

Mnohokrát děkuji za pomoc !
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
BMK glycidate také by bylo nejlepší získat jako olej nebo prášek ?

Jaký je v tom rozdíl a co by bylo snazší zpracovat ?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93

Glycidát BMK 5449 je ve skutečnosti prášek a převádí se na P2P (BMK Oil/Fenylaceton) snadnou reakcí. Pak byste použili Leuckart, abyste přešli od BMK k vašemu konečnému výrobku.

Pro začátek bych vám spíše doporučil dvě různé cesty:

1. Syntéza amfetaminu z P2NP pomocí NaBH4/CuCl2 v jednom hrnci (měřítko 1 kg).