Hledáte vhodnou, nastavitelnou vakuovou vývěvu, která by vám pomohla s..

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hledám tedy vývěvu, která spolehlivě vytáhne vakuum 640 mm hg.
S vakuovou destilací jsem úplný nováček a snažím se využít svůj benzaldehyd, aniž bych musel shánět nitroethan, protože ho nemohu sehnat.
Stejně potřebuji slušnou vývěvu pro Buchnera - nejsem si jistý, jestli jsou všechny nastavitelné, nebo ne, ale hodilo by se mi použít stejnou vývěvu pro reakce, pokud budu kupovat jednu.....
Může mě někdo nasměrovat správným směrem ? EBay? AliExpress ? Cokoliv opravdu dělá jen potřebuji aby dokázala vytáhnout 640 mmhg a zdá se že to nikdo neuvádí jako tuto jednotku.
Dělal jsem konverzi na jeden na eBay (stejně z Číny, takže bych ho sehnal asi na AliExpress).
Díky! Opravdu potřebuji vaši pomoc!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Tzv. VAKUUM JE PRO MNOHO LIDÍ MATOUCÍ. 640 mm/hg je přibližně 2,5 psi vakua. To znamená, že je o 2,5 psi nižší než tlak vzduchu na úrovni moře (14,7 psi), není to ve skutečnosti vakuum, je to jen nižší než atmosférický tlak, který je 750 mm/hg.. 1 atmosféra 14,7 psi 750 Pascale 1 torrent. Stejně tak lze tohoto malého množství podtlaku dosáhnout pomocí 12V stejnosměrné automobilové vývěvy, která ovládá klapky světlometů nebo mechanismy ostřikovačů čelního skla. Takovou lze pořídit za 25-30 dolarů.