Question Krystalová metamfetamina metodou červeného P.

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Tak by mě zajímalo, jestli je možné vyrobit led metodou červeného P a ne jen rychlostí Jsem ve vaření nováček a nevím všechno, tak doufám, že mi vy všichni pomůžete.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Jistě, ve skutečnosti je v těsném závěsu s lithiem/amoniakem o nejoblíbenější metodu ve Spojených státech. Samozřejmě budete potřebovat i jód.
 

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
A jak si myslíte, že to mohu udělat? Napadlo mě zmrazit to pomocí plynu CO2 nebo tu mrchu prostě dát do mrazáku.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Mluvíme o lithium amoniakálním způsobu? Zasvěcení tomu říkají březová reakce LIKE, protože to není tak docela bříza. Solvatovaný elktron se absorbuje do amoniakovaného nepolárního rozpouštědla. Nevyžaduje bezvodý amoniak.
 

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Celou dobu jsem měl na mysli způsob červeného fosforu, abych byl přesnější: Pseudoefedrin, jodové krystaly, červené P, hydroxid sodný, Colemanovo palivo atd. Chci říct, že pokud z toho není možné vyrobit led, jsem otevřený jakýmkoli jiným begginer friendly metodám, které byste mohli znát.
 

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3